ניוזים חמיםחדשות

במבצע מיוחד: המשטרה החזירה את פאודה הכלבה שנגנבה מחצר בית בעליה בת"א ועצרה את הגנבים

עם קבלת התלונה על גניבת הכלבה פאודה מחצר ביתה בת"א, השוטרים לא הרפו עד למציאתה והשבתה לבעליה ובמקביל תפיסת הגנבים

ביום חמישי נגנבה הכלבה פאודה מחצר ביתה בתל אביב. מצלמות האבטחה בבית קלטו שני גברים המעורבים במעשה. הדיווח הועבר למשטרה אשר פתחה בחקירה ותוך זמן קצר הצליחו לזהות את שני החשודים.

גורם הזמן היה קריטי – למצוא את פאודה לפני שהיא נעלמת. המשימה הייתה להספיק להגיע אל החשודים, לפני שאלו מעלימים את פאודה ומעבירים אותה לידי גורמים אחרים.

במהלך השבת, פעלו השוטרים במלוא המרץ וביצעו פעולות רבות אשר גרם לחשודים להבין שהמשטרה יושבת להם על הזנב.

בעקבות הלחץ שהופעל, הועברה פאודה באמצעות צד שלישי אל בעליה המודאגים שהפכו מאושרים ושמחו להתאחד עם כלבתם האהובה. הבעלים הודה לצוות השוטרים על האיתור המהיר וההחזרה של פאודה הביתה.

מלאכת השוטרים לא הסתיימה שכן מיד יצאו להמשך המשימה: איתור ומעצר החשודים. היום (שני) עצרו השוטרים את אחד החשודים והוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה. המשימה תושלם עם ביצוע מעצרו של החשוד הנוסף.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות