ניוזים חמיםחדשות

נהג בן 40 נתפס בבת-ים בסופ"ש, כשהוא דוהר ברחוב ירושלים וכשהוא שיכור עם פי 4 כמות אלכוהול בגופו מהמותר

המשטרה מגישה כתב אישום בהליך מהיר כנגד נהג בן 40 מבת-ים שנתפס בסוף השבוע נוהג בעיר תחנת השפעת אלכוהול בכמות של מעל פי 4 מעל המותר

 

משטרת ישראל נאבקת כל העת בקטל בדרכים באמצעות אכיפה נחושה נגד עבירות מסכנות חיים וזאת על מנת להביא לצמצום תאונות הדרכים והנפגעים.

במהלך סוף השבוע האחרון נרשמו 85 דו"חות תנועה, מתוכם 12 דו"חות בגין עבירות מהירות, אשר בעקבותיהם נפסלו 9 רישיונות נהיגה למשך 30 יום והנהגים זומנו לשימוע בפני קצין משטרה.

בתוך כך, ברחוב ירושלים בבת ים, נתפס ביום שבת תושב העיר כבן 40 אשר נהג תחת השפעת אלכוהול. בבדיקה אשר נערכה לו נמצא כי יש בגופו 1105 מיקרוגרם אלכוהול לליטר אוויר נשוף, מעל פי 4 מהמותר.

הנהג נחקר ביחידת הבוחנים של מחוז ת"א . רשיון הנהיגה שלו נפסל ל30 יום ורכבו הושבת לפרק זמן זהה. בנוסף הוא זומן לבית משפט לתעבורה בבת ים לצורך הגשת כתב אישום בהליך מהיר.

פעולות אלו מצטרפות למגוון פעילויות אכיפה תעבורתית המתקיימות לאורך כל השנה. לצד עשייה רבה ומגוונת של משטרת ישראל, שמטרתה הסברה ומניעה בקרב ציבור משתמשי הדרך.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות