ניוזים חמיםמשפט

הצלחה משפטית: כשעורך דין מוביל בתחום הנדל”ן מתחבר לחברה שמממנת תביעות משפטיות

עו"ד ונוטריון גיא יעקב ועו"ד ענבל כהן, בפאנל משפטי על סוגי תביעות נדל"ן וכיצד חברת השקעות משפטיות יכולה לסייע

עו"ד ונוטריון גיא יעקב, שמתמחה בתחום הנדל"ן ונחשב למוביל בתחום של תביעות ליקויי בנייה בדירות חדשות שנקנו מקבלן, ראה כי תובעים לא יכולים להגיש את התביעה שלהם מאחר ואינם יכולים לעמוד בהוצאות הגבוהות של התביעה, אז הוא צירף אליו את חברת השקעות משפטיות שמתמחה בהשקעות בתביעות נזיקין ובתביעות נבחרות אחרות ויחד הם מחזיקים בתיקי חשובים וגדולים בתחום.

צפו בראיון שערך בנושא בני יזרעאל מרשת ניוזים.

עו"ד ונוטריון גיא יעקב: "תובעים מתקשים להגיש תביעות בגין ליקויי בנייה משתי סיבות: הראשונה היא פסיכולוגית – לא תמיד 'נעים' להם מהקבלן, שהפך ל'חבר' שלהם. הסיבה השנייה והמרכזית היא כלכלית – זו תביעה יקרה, שכרוכה בהוצאות גבוהות: לעיתים קרובות מדובר בהוצאות של עשרות אלפי שקלים רק עבור אגרה, לפני עלויות של חוות דעת מומחים והוצאות משפטיות נוספות. חברת 'השקעות משפטיות' פותרת את הבעיה, בעזרתה יכולתי להגיש לביהמ"ש תביעה בשם ועד בית נגד קבלן, בגין ליקויי בנייה ברכוש המשותף – מעליות, חניות ועוד – בהיקף של כמעט שישה מיליון ש"ח. השקעות משפטיות כיסתה את כל הוצאות התביעה עבור התובעים, תוך נטילת מלוא הסיכון עליה".

עו"ד גיא יעקב ועו"ד ענבל כהן. צילום ניוזיםעו"ד גיא יעקב ועו"ד ענבל כהן. צילום ניוזים

עו"ד ענבל כהן, חברת השקעות משפטיות: "השקעות משפטיות היא חברה ראשונה ויחידה מסוגה בישראל, המתמחה בהשקעות בתביעות נזיקין ובתביעות נבחרות אחרות. השקעות משפטיות מקבלת בקשות לקבלת השקעה מתובעים ומעורכי דינם, וככל שהבקשה מאושרת ע"י ועדת ההשקעות של החברה, השקעות משפטיות מכסה את כל הוצאות התובע בקשר עם התביעה – חוות דעת מומחים כגון מהנדסים, מומחי בטיחות, רופאים, אגרת בימ"ש, ערובה להוצאות, שכר מגשרים ובוררים, וכל הוצאה רלוונטית אחרת. מדובר תמיד בהשקעה, ולא בהלוואה: השקעות משפטיות נושאת במלוא הסיכון הכלכלי, כך שאם התביעה חלילה לא מסתיימת בהצלחה, ההשקעה נמחקת והתובע אינו משלם דבר ("לא זכית – לא שילמת"). בכך, השקעות משפטיות מאפשרת  להגיש את התביעה החזקה ביותר, בלי שהתובעים מוציאים כסף מכיסם וללא סיכון כספי.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות