ניוזים חמיםצרכנות

עושה קסמים. מעצבת השיער שרואה את העולם בצבעים שמחים

קרן בניסטי, מעצבת שיער מזה 19 שנה: "משימת חיי היא להפוך את העולם לצבעוני יותר ולגרום לכמה שיותר אנשים לחייך"

הדס בן ארצי מארחת באולפן את מעצבת השיער קרן בניסטי, שאחרי כמעט עשרים שנה בעבודה רואה את העולם בצבעים ורוצה רק לגרום לכולם להיות שמחים.

קרן בניסטי: אישה היא הדבר הכי מורכב שיש, הכי מושך שיש, הכי קסום שיש, אישה היצור הכי מסתורי ומרתק שיש. אז מה אני עושה בעצם? אני דואגת להרגשה שלה. אני דואגת שכל אישה שתיכנס תחת צל קורתי למקום הקסום שלי תצא עם הראש גבוה, תצא בטוחה בעצמה, גאה, נחשקת, עם בטחון עצמי שיניע אותה קדימה. אני קצת קוסמת והרבה אומנית, הרבה כימאית,הרבה יצירתית אבל בעיקר עוסקת בהגשמת חלומות, נשים מגיעות אלי טרודות, ממהרות, בדרך מאיפשהו לאיפשהו אבל הן רוצות דבר אחד- להיות מרוצות, להיראות טוב, להיות בטוחות בעצמן ובמראה שלהן. זה הביטחון שנותן להן את הכוח והאומץ להתמודד עם החיים של כל אחת בתחומה. אז מה אני עושה? קסמים!!!! מכניסה אישה שלפעמים חוששת משינוי אבל תמיד עם רצון עז להיראות טוב, להיות מרוצה ולהוציא אותה עם חיוך. אני הופכת חומר שיער עם צבע והרבה שמחה לרוח עם אושר והרבה אהבה. כן אני קוסמת ואני משתמשת בצבעים, לשמח נשים, לגרום להם להיות הגרסה הכי משובחת של עצמן. משימת חיי היא להוסיף שמחה, אנרגיה וכיף לאחרים. להפוך את העולם לצבעוני יותר ולגרום לכמה שיותר אנשים לחייך.

בניסטי. צילום קרן ליברמןבניסטי. צילום קרן ליברמן
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות