ניוזים חמיםבריאותגבעתיים

ד"ר לימור שפסה, רופאת ילדים במרפאת כללית קניון גבעתיים: "חשוב לנו להמשיך ולספק את שירותי רפואת הילדים הרגילים גם בימי הקורונה"

במסגרת עיבוי זמינות שירותי הרפואה בגבעתיים, הצטרפה באחרונה ד"ר לימור שפסה יצחקי, למרפאת כללית בקניון. בראיון לניוזים מספרת ד"ר שפסה יצחקי על אתגרי התפקיד בצל משבר הקורונה

על רקע צמיחת האוכלוסייה בגבעתיים, החליטו בשירותי בריאות כללית לעבות את זמינות שירותי הרפואה בעיר. בתחילת 2020 הצטרפה למרפאת כללית בקניון גבעתיים רופאת ילדים חדשה, ד"ר לימור שפסה יצחקי, בנוסף לרופא הילדים ד"ר איתי גל שממשיך בעבודתו במקום. ד"ר שפסה יצחקי, 37, תושבת גבעתיים, נשואה ואם לשלושה, היא מומחית לרפואת ילדים, אשר עבדה עד לאחרונה בבית חולים "קפלן" מקבוצת כללית. בימים אלה היא מתמקצעת, בנוסף לתפקידה, ברפואה תומכת הנקה וזאת במסגרת קורס של ההסתדרות הרפואית.

שפסה הגיעה למרפאה סמוך לפרוץ משבר הקורונה ובמסגרת תפקידה היא מוודאת שילדי גבעתיים ימשיכו את שגרת החיסונים והבדיקות שלהם על אף המשבר הרפואי המתמשך. במקביל היא מנטרת את מצבם של ילדי העיר שנחשפו לחולים מאומתים וזקוקים לבידוד.

ד"ר לימור שפסה יצחקי. צילום ניוזיםד"ר לימור שפסה יצחקי. צילום ניוזים
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות