ניוזים חמיםחינוךבת ים

עיריית בת ים מחלקת לתלמידי הגנים והיסודי מתנה נוסטלגית ייחודית

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט: "המתנה קצת שונה- אריזת משחקים של פעם, כמו שאנחנו המבוגרים שיחקנו בילדותנו. לא אפליקציות, לא טכנולוגיות ולא לייקים. משחקים פשוטים ונהדרים שלא צריך להוריד, להתקין או לצפות בפרסומות בזמן שמשחקים בהם."

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, בפוסט נוסטלגי עכשווי על המתנה הייחודית אותה העניקה עיריית בת ים לתלמידי העיר בגנים וביסודי- קופסת משחקים של פעם.

"שנת הלימודים שמסתיימת השבוע, הייתה מאוד מלמדת – אבל לא במובן של ספרים, מחברות וקלמרים. היא גם לא הייתה מלמדת רק לתלמידים. שנת הלימודים הזו לימדה את כולנו שאפשר אחרת – אפשר להעביר כמה חודשים בבית עם הילדים, אפשר למצוא יותר זמן למשפחה ולהוריד לרגע את הרגל מהגז, אפשר לעמוד במרפסת או בחלון ולהסתכל רגע החוצה. אז ברוח המחשבות הללו, החלטתי שעיריית בת-ים תעניק לתלמידי העיר בגנים וביסודי מתנה – קצת שונה: אריזת משחקים של פעם, כמו שאנחנו המבוגרים שיחקנו בילדותנו. לא אפליקציות, לא טכנולוגיות ולא לייקים. משחקים פשוטים ונהדרים שלא צריך להוריד, להתקין או לצפות בפרסומות בזמן שמשחקים בהם. בזכות המארזים המקסימים (ותודה לתנועת קצ"ב ועשרות המתנדבים שעזרו לנו באריזה!) אנחנו מבקשים להזכיר קצת את התקופה המיוחדת שחווינו עכשיו, ולשמור על הנסיעה של החיים שלנו ושל הילדים שלנו קצת יותר רגועה ובטוחה. מאחל לכל ילדי בת-ים חופשה נעימה, ובריאות מעל הכל. אוהב, צביקה"

צביקה ברוט. צילום ניוזיםצביקה ברוט. צילום ניוזים
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות