ניוזים חמיםחדשות

חשש לחיי הנעדר: עדיאל בנימין פישלר בן 21 המשרת בבסיס "שיזפון" בדרום הארץ נעדר מאמש

המשפחה: הצטרפו לחיפושים והזכירו את שמו בזמן הדלקת נרות שבת. השר לענייני ירושלים ומורשת הרב רפי פרץ "תלמיד שלי מהמכינה וחייל בסדיר נעדר מאמש"

עדיאל בנימין פישלר, חייל צה"ל יצא אמש מבסיס שיזפון בו הוא משרת כמפקד ומאז נעלמו עקבותיו. פישלר יצא מהבסיס בשעת לילה כשאין תחבורה ציבורית וללא תיק, לאחר כמה שעות שלא נראה בבסיס הבינו כי הוא נעדר. הבוקר החלו חיפושים נרחבים בכל האזור ותמונתו הופצה. המשפחה של עדיאל מירושלים מבקשת מהציבור להירתם לחיפושים, לפקוח עיניים ולהפיץ את תמונתו. בנוסף ביקשה המשפחה להתפלל, להזכיר את שמו בזמן הדלקת נרות שבת ולקרוא תהילים לשלומו.

השר לענייני ירושלים ומורשת הרב רפי פרץ פרסם אף הוא את תמונת הנעדר בטוויטר שלו. "עדיאל פישלר, תלמיד שלי מהמכינה וחייל בסדיר נעדר מאמש".

תיאורו : גובה: 1.75 מ'

צבע עיניים: חום. מבנה גוף: בריא, מזוקן, גוון עור: בהיר.

לבש מדי ב׳ עם דרגת סמל ראשון.

כל היודע דבר אודות הימצאו מתבקש לפנות למוקד 100 של משטרת ישראל או למשטרת ישראל מרחב אילת בטלפון 086362444

עדיאל פישלר. נעדרעדיאל פישלר נעדר
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות