בריאותניוזים חמים ברשת

יו"ר ועדת הקורונה בכנסת: " הגל השני צפוי להגיע בנובמבר בכל העולם והוא יהיה קשה הרבה יותר ממה שחווינו"

ח"כ ד"ר יפעת שאשא ביטון יו"ר וועדת הקורונה בכנסת אמרה היום: "הגל השני אשר צפוי להגיע בנובמבר יהיה קשה יותר. יתווספו מחלות חורף שכיחות"

ח"כ ד"ר יפעת שאשא ביטון יו"ר וועדת הקורונה בכנסת אמרה היום בדיון שנערך בוועדה לגבי מוכנות הרשויות והמוסדות לגל שני: "הגל השני אשר צפוי להגיע בנובמבר יהיה קשה יותר. יתווספו מחלות חורף שכיחות כגון שפעת ולכן חובת רשויות המדינה להיערך בהתאם. עלינו לטפל נקודתית במוקדי תחלואה, האפשרות של סגר כולל הוכחה כשגויה.

"התחזיות בעולם מנבאות את תחילתו של הגל השני בנובמבר, אליו יתווספו מחלות חורף שכיחות נוספות כגון שפעת, דלקת ריאות ועוד. היום בוועדה דנו בהיערכות רשויות המדינה לגל הקורונה השני תוך הפקת לקחים מהגל הראשון ושימור פעולות נכונות בהם נקטנו בגל הראשון. כיום אנו מבינים כי סגר גורף אינו מומלץ ולכן עלינו ללמוד לחיות עם הנגיף תוך טיפול ממוקד במוקדי שיעור תחלואה גבוה. במסגרת הוועדה, הנחתי לערוך דיונים ייעודיים אשר יסקרו את המערך המתגבש להתמודדות עם הנגיף בגל השני. כמו כן, הדגשתי כי מערך ההסברה צריך להיות ייחודי לכל מגזר על מנת שכל מגזר יקבל את ההסברה המתאימה לו בצורה הכי מדויקת כך שנוכל לעצור את שרשרת ההדבקה."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות