חדשות

שבעה חשודים מדרום הארץ נעצרו בחשד לפרוטקשן שגבו מאתרי בנייה שונים במרכז. זה הגיע לקטטה בבית עלמין

הבוקר תגיש מחלקת התביעות במשטרה כתב אישום נגד שבעה חשודים בעבירות של תקיפה, חבלה ופציעה בנסיבות מחמירות. השיטה הייתה פשוטה: שלם לנו שנשמור לך על האתר, או שהוא יעבור אלינו

בתום חקירה סמויה שהתנהלה ע"י צוות חקירה מיוחד שהוקם במרחב ירקון, בוצעו ביום שני שעבר (18.5) מעצרים של החשודים המעורבים בביצוע עבירות של תקיפה, חבלה ופציעה בנסיבות מחמירות. הבוקר יוגש כנגדם כתב אישום.
תחילתה של הפרשייה בסוף אפריל, כאשר במוקד 100 של המשטרה התקבל דיווח על קטטה מרובת משתתפים בבית העלמין מורשה ברמת השרון כולל תקיפה באלות, וכן על נוכחות של כלי נשק.
חקירת המשטרה העלתה כי מדובר בכמה חשודים תושבי דרום הארץ, שתקפו באכזריות ובאלימות קשה את הקורבנות – שומרים באתר הבנייה, תוך שהם גורמים להם חבלות ופציעות קשות שהצריכו אשפוז וקבלת טיפול רפואי בבית החולים. מחומר החקירה עלה כי הרקע לתקיפה הנו רצונם של החשודים להשתלט על האתר המדובר ולהיות אלו המספקים למקום שירותי שמירה.
צוות החקירה המיוחד קיים חקירה סמויה במסגרתה אסף עדויות וראיות המחזקות ומבססות את החשדות כנגד המעורבים, ובשני שעבר נערך מבצע רחב היקף שבמסגרתו נעצרו 8 חשודים (בהמשך אחד מהם שוחרר בתנאים מגבילים).
עם סיום החקירה הגלויה וביסוס החשדות נגד המעורבים הוחלט להגיש כנגד החשודים כתב אישום.
מהמשטרה נמסר: "אנו רואים בחומרה רבה עבירות כגון אלה של הטלת אימה ושימוש באלימות כדי להשתלט ולכפות מתן שירותי פרוטקשן. המשטרה תמשיך להשקיע את מרב האמצעים ומרב המאמצים להלחם ולמגר את התופעה הפסולה והבזויה. אנו קוראים לכל מי שנפגע מעבירות מסוג זה להגיע ולדווח למשטרה על מנת שניתן יהיה למצות את הדין עם העבריינים כפי שנעשה במקרה הנ"ל עת הוגשו כתבי אישום ומעצר עד תום ההליכים".

צילום אילוסטרציה: גטי אימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות