חדשותניוזים חמים ברשת

יד ימינו של ראש עיריית ר"ג, לבנת נזרי, הודיעה על התפטרותה. גורמים בעירייה: "לא היינו מתרגשים מזה, כל שני וחמישי היא מאיימת על כרמל שתלך ובסוף היא נשארת"

לבנת נזרי, מי שמגדירים כמקורבת ביותר לראש עיריית ר"ג כרמל שאמה הכהן, הודיעה כי הגיעה לסופה דרכה בעירייה ולצד כרמל שאמה. השאלה, האם הפעם היא תלך, אט שמא מדובר באיום סרק שכבר נאמר כמה פעמים על ידה בעבר, כפי שמעידים גורמים בעירייה

לבנת נזרי, מי שנחשבת לאדם המקורב ביותר לראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, הודיעה לפני כשעה שהיא מתפטרת מתפקידיה בעירייה. אם נזרי אכן תממש את הצהרתה, מדובר בסטירת לחי לראש עיר שאחד מהדברים המרכזיים בכהונתו הוא הרצון להיות בכותרות, דבר שנזרי הייתה אמונה עליו כראש מערך הדוברות ואחת האנשים הקרובים ביותר לשאמה הכהן.

כאמור, שאמה הכהן נתן לנזרי סמכויות רבות בהן הייתה אמונה על כל מערך הדוברות ואף החזיקה בטייטל של ממלאת מקום סמנכ"ל העירייה.

לפי גורמים בעירייה, יש להתייחס בזהירות להצהרה של נזרי: "כל שני וחמישי יש פיצוץ בינה לראש העיר והיא כבר כמה פעמים אמרה שהיא עוזבת והופ הנה היא עוד פה. שני האנשים האלו אוהבים דרמות".

אם נזרי הפעם תעמוד במילתה, נשאלת השאלה לאן מועדות פניה?

בינתיים, ראש העיר כרמל שאמה הכהן לא הגיב ברשתות החברתיות על הפצצה שהטילה נזרי.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות