חדשות

המשטרה פענחה שוד ברוטלי של אישה לאור יום בתל אביב על ידי שני אחים על קטנוע שגררו אותה לאורך הרצפה בזמן נסיעתם ונמלטו

שני אחים בני 20 ו-17 מתל אביב שדדו באלימות תיק מצעירה שהסתובבה בגן הפסגה ביפו, ואף גררו אותה עד שויתרה על השלל. בסוף הם נעצרו

בשבוע שעבר (א') התקבל דיווח במשטרת ישראל על צעירה, שטיילה להנאתה בצהרי היום עם חברתה סמוך לגן הפסגה ביפו, כשלפתע הגיח מולם קטנוע עם שני רוכבים, אז, אחז אחד הרוכבים בידה על מנת לשדוד את התיק שהחזיקה וגרר אותה איתם על הרצפה תוך שהם ממשיכים בנסיעתם וממשיך לאחוז בה.
כעבור מספר מטרים ולאחר שהצעירה נגררת עם האופנוע על הרצפה במסלול בריחתו, הצליחה להשתחרר מאחיזת היד והשניים נמלטו עם השלל מהמקום כשהיא נותרת שרועה על הקרקע.
מייד עם קבלת הדיווח אודות האירוע החלה המשטרה בביצוע מגוון פעולות חקירה מאומצות ואיסוף ראיות שהביאו בסופן ותוך זמן קצר לפיענוח החקירה ולמעצרם של שני הנאשמים במעשה. הנאשמים בגיר וקטין בני 20 ו-17 בהתאמה, אחים מתל אביב, נעצרו לאחר מבצע משטרתי והובאו לחקירה בתחנת משטרת יפו בסיומה נכלאו ומעצרם הוארך מעת לעת בבית המשפט.
אתמול (ג') בסיום חקירת המשטרה הוגש נגד השניים לבית המשפט המחוזי תל אביב כתב אישום חמור בגין שוד באלימות ובחבורה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות