חדשותחינוךגבעתיים

כיתות א-ג חזרו ללימודים בגבעתיים עם מורים, מלווים ובלונים. ראש העירייה רן קוניק: "נערכנו מכל הבחינות, אני שמח שהפתיחה עברה מצוין ומודה להורים על האמון"

כשבעים אחוז מתלמידי כיתות א'-ג' בגבעתיים הגיעו הבוקר לפתוח את יום הלימודים בבתי הספר היסודיים בעיר, שנפתח בסדר מופתי. רן קוניק, ראש העירייה: "שמחתי לפגוש הבוקר את צוותי ההוראה ואת הילדים שכל כך שמחו לחזור לבית הספר. אני שמח על האמון שההורים בעיר מביעים במערכת ומשוכנע שבימים הקרובים יותר ויותר הורים ישלחו את ילדיהם"

מדיווח שמוסר מנהל החינוך בעיריית גבעתיים עולה כי נכון לבוקר הגיעו כ- 70% מהתלמידים ל- 9 בתי ספר יסודיים בעיר. מזה מספר שבועות נערך מנהל החינוך לחזרה אפשרית ללימודים על פי הנחיות משרד הבריאות ומשרד החינוך. בתי הספר נוקו וחוטאו, תוגברו צוותי הניקיון, כך שלכל כיתה הוצמדו אנשי ניקיון שינקו בכל שעה, הותקנו ברחבי בית הספר חולקו ערכות חיטוי, נתלו שלטי הסברה לתלמידים ולמורים ועוד. הבוקר, עם הגעת תלמידי כיתות א-ג המתינו להם המורים והמנהלות בשער, אספו את אישורי הבריאות, וידאו כי כל ילד מגיע ממוגן והקפידו כי הורים לא יכנסו לשטח בית הספר וליוו כל ילד לכיתה החדשה, שם המתין לכל ילד כיסא ושולחן  מקושטים עם בלון צבעוני. הבוקר נפתח בשיח מעצים על המצב החדש והוסברו כללי ההתנהגות החדשים בבית הספר. בעיריית גבעתיים מביעים סיפוק רב מהבוקר ומוסרים כי בשעה זו מתחילים להיערך גם לפתיחת התיכונים בימים הקרובים לטובת "מרתון' בגרויות לתלמידי י"א וי"ב..

חוזרים ללימודים בגבעתיים בהצלחה. צילום דוברות עיריית גבעתיים

ראש עיריית גבעתיים רן קוניק:  "ערכתי הבוקר סיור בבתי הספר היסודיים בעיר ואני מברך על החזרה ללימודים. מרגע שעלתה האפשרות לחזרה מדורגת ללימודים, נערכנו באופן מלא הן מבחינה פדגוגית והן מבחינה פיזית. בשבועות האחרונים פעלנו נמרצות לחיטוי בתי הספר, תוספת חומרי ניקיון ועובדי תברואה, התארגנו על מצבת מורים מלאה נוכח פיצול הכיתות ואני שמח שהבוקר נוכחנו שפתיחת היום עברה לא פחות ממצוין. אני מודה להורים שבחרו לשלוח את הילדים היום על הבעת אמון במערכת החינוך שלנו. יחד עם זאת אני מבין ומכבד גם את ההורים שחוששים ובחרו שלא לשלוח עדיין את הילדים. אנו כמובן נמשיך לפקח ולעשות ככל יכולתנו, על מנת שהעיר תחזור לשגרה בטוחה גם בצל נגיף הקורונה".

פתיחת לימודים מוצלחת בגבעתיים. צילום דוברות עיריית גבעתייםפתיחת לימודים מוצלחת בגבעתיים. צילום דוברות עיריית גבעתיים
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות