חדשותרמת גן

ראש עיריית ר"ג שוב מחליט להתעלם מהוראות הממשלה ומודיע: "בר"ג לא יפתחו הלימודים ביום ראשון". ההורים כועסים: "שוב החלטה פופוליסטית של כרמל שאמה"

לפני זמן קצר הודיע ראש עיריית רמת גן, כי בניגוד להוראת הממשלה, הוא לא יאפשר פתיחת הלימודים ביום ראשון. אז איך הוא מסביר את ההחלטה שבינתיים מעוררת ביקורת קשה מצד הורים בעיר?

היום, אחרי ישיבה שערך ראש הממשלה עם ראשי משרד הבריאות והחינוך, הוחלט כי ביום ראשון הקרוב יפתחו הלימודים בכיתות א'-ג' וכן י"א-י"ב. כל זאת תחת נהלים מיוחדים שיוקפדו.

למרות שצעדים אלו זוכים לביקורת מראשי עיר ואנשי חינוך שונים, כל ראשי העיר בארץ קיבלו את ההחלטה, חוץ מראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, שהחליט לצפצף על החלטת הממשלה והכריז כי לא יאפשר פתיחת הלימודים ברמת גן.

החלטתו של שאמה הכהן זוכה לביקורת רבה מצד הורים שונים.

כאמור שאמה הכהן הוציא הודעה היום בזו הלשון: "לא יפתחו מוסדות החינוך ברמת גן ביום ראשון. החלטת הממשלה ברגע האחרון מנותקת מהמצב והבעיות בשטח.

לא ניתן לפתוח את מוסדות החינוך ללא פתרונות לבעיות לדוגמא: מורים אשר להם ילדים בגילאי גן. רמת גן תפתח את מוסדות החינוך רק כאשר כל הבעיות ייפתרו וזה לא יקרה עד יום ראשון. לגבי ההחלטה בעניין כיתות י"א-י"ב אליה נחשפנו רק כעת נקיים דיון מסודר ונעדכן".

כאמור יש הורים רבים שכועסים על הנחלטה החד צדדית של ראש העיר, אחת מהם היא אלה, היא ובעלה רופאים וכך היא כותבת לשאמה הכהן: "ראש עיר יקר מעניין שלא דרשת לסגור בתי חולים ומרפאות כשלצוות רפואי לא היה מה לעשות עם הילדים שלהם, גם לא דאגת למסגרות לילדים לעובדים חיוניים אחרים מהעיר. פשוט בושה. בתור זוג רופאים עם 3 ילדים ילדים קטנים בגילאי הגן ובית הספר המשכנו לעבוד במשרה מלאה במיון ובקהילה תוך מצב בלתי אפשרי של לנסות לקיים שיגרה לילדינו".

אריק, אבא מרמת גן גם תוקף את החלטת ראש העיר: "החלטה פופוליסטית שבאה לכסת"ח את החוסר מוכנות שלך בתור ראש העיר היית צריך להכין כבר את בתי הספר והגנים מלפני חודש לרכוש ציוד מתאים איך ייתכן שבערים אחרים יש מוכנות?".

ובר מסכמת: "יש כל כך הרבה סיבות לא לפתוח את בתי הספר. אבל זה שלמורות אין סידור לילדים שבגן זה בהחלט לא סיבה מוצדקת לא לפתוח!!! יש מלא הורים שעובדים למרות שאין סידור לילדיהם".

היו גם הורים שברכו על ההחלטה וצידדו בראש העיר, כמו אולה: "כל הכבוד לראש העיר! לפחות מישהו חושב במדינה הזו!".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות