חדשות

לא פושטים רגל: התנהלות כלכלית נכונה לעסק שלך בתקופת מגיפת הקורונה

התנהלות כלכלית נכונה בתקופת מגיפת הקורונה. יהודה משב. אילוסטרציה איי סטוקהתנהלות כלכלית נכונה בתקופת מגיפת הקורונה. יהודה משב. אילוסטרציה איי סטוק

אז מה עושים?

ראשית, כל בעל עסק צריך להחליט האם העסק שלו חזק ובריא ושווה להשקיע בו בתקופת אי הוודאות. זוהי החלטה קשה וכבדת משקל ויש לבצע אותה בכובד ראש.

שנית, אם החלטנו שאנו ממשיכים ותומכים בעסק בעת הזו, לדעתי, הפיתרון הנכון לעסקים הוא לדאוג היום למזומנים לעסק: כל עסק צריך לחשב כמה כסף הוא יצטרך בחודשים הקרובים בהנחה והשפעת הקורונה תגדל ובהנחה שתהיה הרעה משמעותית בפעילות העסקית.

לאחר מכן, יש לפנות עוד היום לבנקים, קרנות סיוע, חברות ביטוח, הלוואות חברתיות ולכל גוף שנותן אשראי ולנסות לגייס אשראי בגובה שחישבנו.

את האשראי הזה אנו נשים בפיקדון בבנק ולא נשתמש בו אלא רק בעתיד כשהמצב יחמיר-זה מצריך משמעת אישית חזקה. זה אינו כסף לשימוש אישי או יומיומי – זה כרית ביטחון לעתיד!

ייתכן והמצב ישתפר במהרה ולא נצטרך את האשראי הנ"ל וכשנחזיר את ההלוואה במלואה, אומנם "נפסיד" כמה מאות או אלפי ש"ח בפרעון המוקדם אולם זה בטל בשישים אל מול הביטחון והשקט שיהיה לנו בעסק בתקופה קשה זו. זיכרו, מי שידחה את קבלת האשראי עלול לפספס את הרכבת והוא לא יוכל לבצע גיוס אשראי לעסק. יש לפעול עוד היום!

עדיף לצפות לטוב ביותר ולהתכונן לגרוע ביותר !

למי שטובע לא אכפת הצבע של גלגל ההצלה.

יהודה משב, רואה חשבון

"חומת המגן שלך בעסקים"

התנהלות כלכלית נכונה בתקופת מגיפת הקורונה. יהודה משב. אילוסטרציה איי סטוקהתנהלות כלכלית נכונה בתקופת מגיפת הקורונה. יהודה משב. אילוסטרציה איי סטוק

לפרטים נוספים: 

על מנת לעזור לעסקים לצלוח את המשבר הנ"ל, אנחנו מעניקים לעסקים שמעוניינים בכך פגישת ייעוץ והכוונה איך לצלוח את משבר הקורונה– ללא עלות וללא התחייבות.

'משב רואי חשבון' הינו משרד צעיר ודינמי המתמחה בליווי עסקי ופיננסי של עסקים קטנים ובינוניים מכל תחומי הכלכלה במשק. המשרד המשרת לקוחות בארץ ובחו"ל מכל ענפי הכלכלה במשק, מנוהל על ידי רואה חשבון יהודה משב MBA, בעל ניסיון רב בתחום החשבונאות, המיסוי והפיננסים.

רואה חשבון יהודה משב

משרד: 03-639-9997

פרטי: 052-3875412

כתובת: בית עובד 13, תל אביב

מייל: yehuda@mashav-cpa.com

אתר: www.mashav-cpa.com

פייסבוק:

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות