חינוך

המועדון הכי שווה בארץ, מודל האו"ם, מגייס ממש עכשיו חברים חדשים  

הכי שווה: מועדון מודל האו"ם באוניברסיטה הפתוחה. צילום מודל האום באו"פהכי שווה: מועדון מודל האו"ם באוניברסיטה הפתוחה. צילום מודל האום באו"פ

אז איך זה עובד?

עבור כל משתתף/ת נבחרת מדינה באו"ם, אותה ייצגו בדיונים זהים לדיוני או"ם אקטואליים בנושאים שונים: ביטחון, זכויות אדם, סוגיות חברתיות-כלכליות, דיונים של בית הדין הבינ"ל ועוד. על המשתתף/ת לא רק להבין את נקודת המוצא של המדינה אותה נבחר/ה לייצג, ולדון בה באופן דיפלומטי ומשכנע, אלא לעשות זאת תוך היצמדות מירבית לנוהלי פרוטוקול הדיון של האו"ם.

פרויקט מודל האו"ם הפך כבר לשם דבר בקרב סטודנטים ליחסים בינלאומיים, ניהול ומנהל עסקים, אך הפופולאריות שלו פרצה גם את גבולות אלו הודות לכישורים המתקדמים אותם רוכשים המשתתפים במועדון בתחומי הרטוריקה, השכנוע ועמידה מול קהל.

לראשונה: המועדון מגייס גם לקראת סמסטר ב’!

אם יש לך את מה שצריך כדי להצטרף למועדון היוקרתי שלנו, לנו יש את המסגרת בשבילך: שלושה מפגשי השלמה בהם נלמד בזריזות את החומר התיאורטי, שמיד אחריהם תשתלבו במועדון מודל האו"ם של האוניברסיטה הפתוחה כחברים וחברות מן המניין.

אלכס פאנוב, יו"ר מועדון מודל האו"ם באוניברסיטה הפתוחה: "בפעם הראשונה באוניברסיטה הפתוחה, נפתחה הרשמה למועדון מודל האו"ם בסמסטר ב! אנו גאים ונרגשים לפתוח את ההרשמה לסמסטר ב' של המועדון בו הסטודנטים יזכו לקבל השלמה מזורזת של סמסטר א' בשלושה מפגשים אינטנסיביים וישר לאחר מכן להצטרף לקבוצה הקיימת שהתחילה את השנה. הביקוש למועדון היה גבוהה לכן החלטנו לפתוח לסטודנטים אפשרות חד פעמית להירשם לסמסטר ב' למועדון היוקרתי של אגודת הסטודנטים של האו"פ."

 

 

לתיאום ראיון קבלה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות