Uncategorized

סטודנטים מכל הארץ, אז איפה תחגגו את פורים 2020?

מסיבות פורים של אגודת הסטודנטים של אופ בתל אביב ואשדודמסיבות פורים של אגודת הסטודנטים של אופ בתל אביב ואשדוד

ואלה המסיבות:

תל אביב: סטודנטים יקרים, את הפורים הזה חוגגים בהוואנה קלאב. אגודות הסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה, אוניברסיטת תל אביב ומכללת לוינסקי חוגגים בפורים הקרוב עד דה לא ידע. אז תכינו את החיוך הכי גדול שלכם, ואולי תגלו… מי מסתתר מאחורי המסכה?

הוואנה קלאב (תל אביב) | 9.3 | 22:00 

>> לפרטים מלאים וכרטיסים

 

אשדוד: סטודנטים מאשדוד והסביבה – העתיד כבר כאן. במאמץ משותף של האגודות של אגודות הסטודנטיות והסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה, סמי שמעון והמרכז האקדמי פרס, ובשיתוף חברת מלודי הפקות נצעיד אתכם דרך דרך מנהרת הזמן שלנו אל העתיד.

 9.3.20 . פתיחת שערים 21:30 . מרכז האירועים והכנסים עדיה

>> לפרטים מלאים וכרטיסים

 

ירושלים:WILD WILD PURIM STUDENT PARTY ★ SAFRA 2020

השריף הגיע העירה, והעיירה הזאת הולכת לעלות באש! הוציאו את הכובעים, נעלו את המגפיים ולבשו את התחפושות שלכם כי הלילה IT’S GONNA BE WILD !

>> לפרטים מלאים וכרטיסים

מסיבות פורים של אגודת הסטודנטים של אופ בבאר שבע וחיפה

חיפה:  כבר התארגנתם על תחפושת? כי הגיע הזמן לספר- פורים הזה הולך להיות מטורף!!!  נשף פורים ה-ע-נ-ק של אגודות הצפון 2020!

יגור | 9.3 | 22:00 פתיחת שערים

>> לפרטים מלאים וכרטיסים

 

באר שבע: אחרי שיתוף פעולה מטורף עם המכללות בדרום בפורים 2019, תתכוננו לפורים 2020 ! רייב המכללות הכי שווה של הדרום, בערב פורים. למחרת חופש. כן. סטטיק ובן אל בהופעה חיה, רחבת מיינסטרים, רחבת טראנס, רחבת טכנו, רחבת היפ הופ.

>> לפרטים מלאים וכרטיסים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות