תרבות

הערב בסדרה 'שנות השמונים' ישודר פרק מרגש המבוסס על סיפור חייו של השחקן אילן אדרי שתרם כליה לאימו החולה

כתב לאילן פרק בהפתעה. מני אסייג. צילום עצמיכתב לאילן פרק בהפתעה. מני אסייג. צילום עצמי

אתה לוקח את החיים בהומור? "כן, אני לוקח את הכל בצחוק, אחרי כל מה שעברתי בחיים אני מבטא הכל בהומור. אני מסתלבט על עצמי. אתה יודע איזה באסה זה לראות כדורגל עם אישה בשם קרן, אתה חי את המשחק ושעה אתה צריך להסביר לה שאתה לא קורא לה, זו באמת הייתה קרן…"

בימים אלה אילן מסיים את כתיבת מופע הסטנדאפ שלו בעזרתו של מני אסייג, במופע הוא מדבר על החיים, אימו, חמותו שגרה עימו 21 שנה, על משפחתו ועל רישיון הקנביס שקיבל בעקבות תרומת הכליה "יש לי מופע סטנדאפ שבו אני צוחק על הכל… לפני הניתוח שלי, עמדו מעלי שבעת האחים שלי, אנחנו ארבעה אחים עם עיניים כחולות וארבע אחיות עם עיניים חומות. למה זה חשוב? כשהכינו אותי לניתוח ראיתי את כולם מביטים אלי והרופא אמר להם שבמידה ואילן לא יתעורר אז כדאי שיעשו לי כרטיס אדי ואז שיחליטו מה לעשות עם האיברים שלי, אז אחותי עונה לו, אם אילן לא קם, העיניים הכחולות שלו עוברות אלי."

אחרי שנים של סטנדאפ הגיע אילן לאודישנים לסדרה שנות השמונים וזכה בתפקיד הינשוף שהתפתח לתפקיד גדול יותר "אין שלב בחיים שלי שלא אמרו לי שאני מבוזבז, כי אני מצחיק שצריך לעשות עם זה משהו ולהצליח ואז הגיע מני המלאך והחליט ללהק אותי לעונה הרביעית ולעונה החמישית שבה אני מופיע בשלושה פרקים. הוא כתב לי כשהייתי בחו"ל 'כתבתי פרק מרגש עליך', הייתי בשוק כי הבנתי מה הוא אומר. הבנתי שהוא מדבר על הכליה. אמרתי לו 'גמרת אותי' ואז הוא שולח לי את התסריט כשאני בשדה תעופה וירדו לי דמעות של עצב ושמחה, זה הציף לי את הכל. אני למדתי בפרק הזה את התפקיד של כולם. אמרתי שאגיע לפרק מוכן ומקצוען מכל הכיוונים. בסצנה שצילמו בבית החולים נגמרתי… ניסיתי לשמור על קור רוח ולא לבכות. ואז כשנכנסתי למכונית בסוף הצילומים בכיתי כמו ילד. פשוט התפרקתי. התפרקתי."

קיבל את ההשראה מאילן. יוסי וידר- מנדל מיימוצה. אלבום פרטיקיבל את ההשראה מאילן. יוסי וידר- מנדל מיימוצה. אלבום פרטי

את מנדל מיימוצה הרומני, דמות שנכנסה בעונה הרביעית, שמבוססת על שומר בית הספר בטירת הכרמל, וזוכה להשתלת כליה בפרק הזה, מגלם הבדרן והשחקן, יוסי וידר, שהפך לדמות מובילה ואהובה בסדרה "זה אחד האתגרים המרגשים שהיו לי בתחום המשחק. במיוחד זה שקיבלתי את ההשראה מהסיפור של אילן אדרי שהראה לי איפה התפרים, איפה הכאבים ואיפה מנתחים. כל האווירה בסט הייתה מרגשת. הקרדיט הגדול מגיע למני אסייג האח היקר והאהוב שלי שלדעתי הוא גדול תסריטאי ישראל בכל הזמנים, שמצליח מעבר לקומדיה והצחוקים להעביר מסרים חשובים מאוד כמו הגברת התודעה לתרומת איברים ועשיית מעשים טובים, על זה מגיע לו שאפו ענק כיוצר וכאדם."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות