תרבות

'המרצדס של דניאל'- הזמרת, דניאל לוי, מוכנה לשנה חדשה מלאה הפתעות והצלחות

בהשקת הסרט 'הסוסיתא של הרצל'. דניאל לוי. צילום רפי דלויהבהשקת הסרט 'הסוסיתא של הרצל'. דניאל לוי. צילום רפי דלויה

ומה עם תחום השירה?

אני עובדת על שיר חדש עם מפיק שחזר מלוס אנג'לס לארץ לא מזמן וזה הולך להיות מדהים! חוץ מזה, בעקבות בקשות רבות אני מעלה מידי שבוע קאברים לשירים החמים ביותר או להיטים מכל הזמנים בעברית או באנגלית.

מוציאה סינגל בקרוב. לוי

ועכשיו את גם מרצה?

כן. יצאתי בהרצאה חדשה על השימוש במדיה הדיגיטלית והדרך להצלחה- הרצאה לבני נוער ולבתי עסק ששואפים להתקדם ולהצליח. להרצאה קוראים Socialit ואני רצה איתה ברחבי הארץ. כיף לי להראות שאפשר לשלב בין שני העולמות: של העסקים- התואר שלי ועולם הבידור- שבו אני מגיל צעיר ועד היום. העולם שלנו הפך דיגיטלי וצריך לדעת להתנהל בו, בדיוק לזה נועדה ההרצאה, בגדול, לשכוח מכל מה שחשבתם ולהתאים את עצמכם ל2020.

סטודנטית מצטיינת וגם מרצה. לוי. אלבום פרטיסטודנטית מצטיינת וגם מרצה. לוי. אלבום פרטי

את מכינה עוד הפתעות לשנה החדשה?

ברור. פשוט, כל מה שקורה לי עכשיו ביחד מרגיש לי כמו שילוב מנצח שטוב לי להתחיל איתו את השנה וזה גם אחלה נושא לדבר עליו בהרצאות שלי ו… כמובן שיש לי עוד המון הפתעות לשנה החדשה, הרי זו רק ההתחלה!

ולסיכום, משהו חמוד שקרה לך בשנה האחרונה…..?

לאחרונה פתחתי טיקטוק והאינסטגרם שלי תפס תאוצה בקטע מדהים. החשיפה מטורפת, זה פשוט דבר מדהים.

שרה קאברים לפי בקשה. לוי
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות