Uncategorized

תלמידים ידריכו את בני הגיל השלישי: 400 משתתפים בתכנית בין דורית חדשה בבת-ים

תלמידי תיכון חדש דרכא בהדרכה בנושא הגיל השלישי בעידן הדיגיטל. צילום דוברותתלמידי תיכון חדש דרכא בהדרכה בנושא הגיל השלישי בעידן הדיגיטל. צילום דוברות

ראש העיר, צביקה ברוט, בירך את המשתתפים: "הקשר בין בני נוער לדור הוותיק מחזק ומעצים את ההון האנושי בבת ים ומקשר בין חלקי האוכלוסייה. בעשייה חברתית ערכית ומשמעותית הנוער יכיר מקרוב את הצרכים של המבוגרים ויפעל לסייע להם. אוכלוסיית הגמלאים יקרה ללבנו ונמשיך ללוות ולהעניק את כל הסיוע הנדרש כדי שאף פעם לא יישארו לבד".

רבקה שטנצלר, מנהלת תחום התנדבות והדרכה במחלקה לנוער וצעירים: "לקשר הבין דורי יש פוטנציאל רב בהעצמה אישית הן של בני הגיל השלישי והן של בני הנוער. לפי נתוני הלמ"ס, בת ים היא העיר שבה מספר התושבים בגיל השלישי הוא הרב ביותר, חובתנו וזכות היא לנו לדאוג לבני הגיל השלישי, להפיג את בדידותם ולהחזיר להם באהבה על הנתינה העצומה שלהם לעיר ולמדינה".

את התוכנית מובילה בעיר המחלקה לנוער וצעירים בחברה לתרבות, פנאי וספורט,להרשמה לתוכנית, יש לפנות למרכז הקהילתי הקרוב לבית או למחלקת הנוער.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות