חדשות

סערה ב"סמינר הקיבוצים": תלמידים לתואר לגיל הרך מצאו את עצמם באירוע של "שוברים שתיקה" במקום לימודים: "זאת שערורייה שבמקום שמחנך את גננות ומורי העתיד, מביאים אנשים שיוצאים נגד צה"ל"

מסמינר הקיבוצים נמסר בתגובה: "אגודת הסטודנטים והסטודנטיות של מכללת סמינר הקיבוצים מארגנת מידי שנה "שבוע פוליטי" במהלכו מתקיימות מגוון הרצאות ופעילויות בנושא הקשר שבין ה"פוליטי" למעשה החינוכי. מאחר וה"פוליטי" בהקשר הרחב שלו, מעבר לסוגיות מפלגתיות, נמצא בכל זירה חינוכית,  נדרשת המכללה ואגודת הסטודנטים והסטודנטיות שלה, לעסוק בחינוך פוליטי ולפתח את יכולת האוריינות הפוליטית של הסטודנטים, ובכלל זה מיומנויות כמו חשיבה ביקורתית, סובלנות לדעות שונות, פתיחות והקשבה ועידוד השיח הפוליטי בהקשר החינוכי-חברתי-תרבותי. זאת מתוך אמונה שמפגש עם דעות מגוונות מחדד שאלות ערכיות שראוי לעסוק בהן המערכת החינוך.

"לשבוע הפוליטי מוזמנים ח"כ, אנשי תקשורת וארגונים מכל הקשת הפוליטית וממגוון הדעות בחברה הישראלית. זהו אירוע פלורליסטי המציג את רבדיה השונים של החברה ומציף את מגוון הדעות בתחומים שונים, כאשר הסטודנטים בוחרים באיזה הרצאות להשתתף. במסגרת זו הוזמנו גם נציגי ארגון "שוברים שתיקה", לצד, כאמור, ארגונים בעלי אופי שונה".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות