משפט

תושב ר"ג בן 44 מואשם בשידול למעשים מגונים בנסיבות אינוס בילדות שהכיר בווטסאפ. ביקש מהן לקשור את עצמן ולבצע בעצמן מעשים ולתעד זאת

כמו כן, החקירה העלתה כי בתחילת שנת 2018, התכתב הנאשם מספר חודשים עם קטין בן 14.5 שנה, תוך שימוש בזהות בדויה של קטינה בת 14 שנה. במסגרת התכתבות זו, ניהלו השניים קשר רומנטי כביכול. עוד במסגרת ההתכתבות, ביקש הנאשם מהקטין מספר פעמים כי יגלח את שיער הערווה שלו, ואף ביקש כי הקטין יתעד זאת בסרטון וישלח את התיעוד לנאשם.
התיק בעניינו של הנאשם נחשף הן בשל פעולותיה של הסוכנת המשטרתית והן בעקבות פניות שהתקבלו במוקד 105 של המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת בלהב 433. המטה הלאומי הוקם בהובלת המשרד לביטחון הפנים ומשטרת ישראל במטרה לספק מענה מיידי לדיווחים על פגיעות כלפי קטינים ברשת.
בד בבד עם הגשת כתב-האישום ביקשה מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בפרקליטות המדינה ציינו את ייחודיותו של מקרה זה, שבו לא התבקשו הקטינות להתפשט, אלא רק התבקשו לשלוח לנאשם תמונות של עצמן קשורות באמצעות חפצים שונים. עם זאת, בשל העובדה שהנאשם פעל באופן סדרתי וסיכן את ביטחונם של קטינים רבים, הוחלט לבקש את מעצרו עד תום ההליכים. הנאשם נעצר עד החלטה אחרת.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות