בריאות

מהפיכת טופס 17 החלה: חברי קופ"ח כללית בפתח תקווה? יש לכם הפנייה ישירה לבילינסון

כללית דיגיטלית. צילום דוברות כלליתכללית דיגיטלית. צילום דוברות כללית

דוקטור דנה פלורנטין, מומחית ברפואת משפחה, מנהלת מרפאת לב העיר- פלינר, פתח תקווה: טופס 17 זה למעשה טופס התחייבות שכאשר מטופל הולך למרפאת חוץ של בית חולים או למכון של בית חולים הוא למעשה צריך לשלם על הביקור או על הבדיקה, כשמי שמשלם כמובן זה הכללית. הוא מביא את הטופס הזה שמהווה בעצם את התשלום לבדיקה או לטיפול. עד היום המטופל היה עובר תהליך לא פשוט, הוא היה צריך לבוא למרפאה, לקחת את הטופס 17 ואז ללכת איתו ולמסור אותו והחידוש הנפלא הוא שהיום ברגע שהוא מקבל את ההפניה בעצם הטופס 17 מונפק אוטומטית מאחורי הקלעים, הוא בכלל לא מודע לכל התהליך הזה, הוא מקבל הפנייה והולך לבית חולים לרופא או לבדיקה ובעצם כל ההתחייבות נעשית מבלי שהוא צריך ללכת להדפיס ולתת את הנייר, מבחינתו כל התהליך הזה שקוף וזה חוסך לו טרטור. יש לנו בתי חולים רבים בפתח תקווה שאנחנו מתגאים בהם, חמישה בתי חולים: בילינסון, השרון, גהה, שניידר ובית רבקה, כך שהמטופלים בפתח תקווה זוכים ליהנות משירות מאוד מקצועי ורחב בכל התחומים האלה. המטופל צריך להתמקד בבריאות שלו, יש לו מספיק דאגות על הראש גם ככה ואנחנו רוצים להקל עליו את החיים, אנחנו לא רוצים שהוא יתחיל להתעסק בטפסים מיותרים אז המהלך הזה מאפשר לו להתמקד בבדיקה, בטיפול ובייעוץ הרפואי שהוא צריך לעשות מבלי לחשוב על הטפסים והכספים מסביב שלא רלוונטיים בשבילו ברגעים החשובים הללו.

דוקטור דנה פלורנטין. צילום ניוזיםדוקטור דנה פלורנטין. צילום ניוזים

***בשלב הראשון: שירות ההעברה של טופס 17 באופן דיגיטלי ואוטומטי ניתן בהפניות למרפאות החוץ והמכונים בבתי החולים של כללית, ללקוחות הרשומים לשירותי הרשאה לחיוב החשבון (בילינג), שכ-% 70 מהלקוחות רשומים לשירות זה. בחצי השנה הקרובה הוא יורחב לכלל הלקוחות.

***שירות טופס 17 אוטומטי מצטרף למגוון השירותים הדיגיטליים המתקדמים שמציעה כללית ללקוחותיה, בהם: ציפייה און ליין באפליקציה ובאתר כללית בבדיקות מעבדה, חידוש מרשמים קבועים, ציפייה בטופסי 17, שירותי ייעוץ רפואי און-ליין על ידי מומחים ברפואת ילדים, רפואת משפחה ורפואת עור, בדיקות באמצעות מכשיר TYTO  ושיגורן הנתונים הרפואיים און-ליין לרופא, שירות DayTwo החדשני ומתקדם לאיזון רמות הסוכר בדם באמצעות תזונה מותאמת אישית ועוד.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות