חדשות

צפו: המשפחות השכולות במחאה נגד האיחוד האירופי: "הכסף שלכם רצח את הילדים שלנו"

מירב חגאג' אמה של סגן שיר אמרה לאחר יציאתה מהחקירה: "במדינה אשר מכבדת את עצמה ואת אזרחיה, משרד החוץ היה צריך להזמין את שגרירי האיחוד האירופי לחקירה על עשרות מילוני אירו שהאיחוד מעביר כל שנה לרוצחי יהודים ותומכיהם. האיחוד עושה ככל העולה על רוחו בישראל ואנחנו המדינה היחידה בעולם שמרשה זאת – פשוט בושה. צביעות האיחוד האירופי אינה יודעת גבול. מצד אחד הם מממנים רצח של יהודים, ואת מי שמגן על המחבלים שרצחו ישראלים רבים וביניהם את ביתי שיר ז"ל ומצד שני באים לבכות למשטרה על גרפיטי שנעשה מתוך רצון להפסיק את מימון הטרור שרוצח בנו. פורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות הוא מזן אחר ויילחם עד חורמה כדי שההתערבות הגסה, הבוטה, הלא חוקית והלא מוסרית שהם מנסים לכפות על ישראל תיפסק לאלתר. מאבקנו יהיה עיקש וצפויות עוד הפתעות רבות".

אלון שוורצר, ראש אגף מדיניות בתנועת "אם תרצו" אשר השתתף במחאת המשפחות השכולות אמר כי: "מציאות בה האיחוד האירופי מממן הגנה משפטית למחבלים, בין השאר למשפחת המחבל אשר רצח את סגן שיר חג'אג' וחבריה בפיגוע בארמון הנציב היא הזוייה. האיחוד האירופי מנסים להפוך את הקורבן לנאשם, אך הניסיון הנלוז זה לא יצליח. אנו קוראים לנבחרי הציבור לעבור מדיבורים למעשים בכל הנוגע למעורבות של ממשלות זרות וחתרנות מדינית בתוך ארצנו. תנועת "אם תרצו" מחבקת את משפחת חגאג' על מאבקה הצודק יחד עם כל המשפחות השכולות ותעמוד לימינן ככל שיידרש בכל זמן, מקום ושעה".

בועז קוקיא אביו של לוחם הנח"ל רון ז"ל אמר במחאה כי: "מירב היא קורבן נוסף של האיחוד האירופי. אנחנו לא ניתן לאיחוד האירופי לנצח אותה".

 

צילום: תנועת "אם תרצו"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות