ניוזים חמים

מעדיפה לחיים עגולות או חדות? כל מה שצריך לדעת על עיצוב עצמות הלחיים

נשים מבוגרות– עיצוב הלחיים בא לתת מענה לנסיגת עצמות הפנים, שינוי בפיזור השומן וירידה בגמישות העור עקב הפחתה ברמת הקולגן. פיסול הלחיים יכול לסייע בהסתרת שקעים באזור הלחיים, לטשטש את הקמטים בצדי האף ולהפוך את מראה הפנים ממבוגר ועייף לצעיר וסקסי.

נשים צעירות- עיצוב הלחיים מקנה מראה רזה יותר, מחדד את קו לסת ויוצר מראה של פנים משורטטות. טיפול זה מתאים בעיקר לנשים עם מבנה פנים ארוך ומלבני או פנים עגולות – ע"י עיבוי הלחיים ניתן לשנות את מסגרת הפנים ולהקנות לה אופי.

התוצאות תלויות באיכות המילוי:

כאשר חומר המילוי אינו איכותי ואינו מכיל את התרכובות הנכונות הוא עלול להעניק לפנים מראה נוקשה ולא אחיד והפנים עלולות לאבד את המימיקה הטבעית שלהן. מומלץ לבחור מנתח פלסטי או רופא עור המשתמשים במילוי באיכות גבוהה הכולל חומצה היאלורונית/ רדיאס. על ידי בחירת הרופא הנכון בעל מיומנות וניסיון רב בתחום ועל ידי החומרים הנכונים את יכולה להיות בטוחה שמראה פנים ייראה מתוח, מורם ורענן.

מדוע כדאי לעבור טיפולי הזרקות אצל פלסטיקאים במרפאות מוסקונה ולא אצל אסתטיקנים?

  • לפלסטיקאים ראייה מרחבית והבנה ספציפית במבנה הפנים, הכרת אנטומיית הפנים על בוריה.
  • כל הזרקה שונה מאדם לאדם עקב מבנה עצמות שונה ויחסים אחרים בין מבני הפנים. פעולה זו מצריכה רגש ודיוק על מנת ליצור סימטריה בין צדי הפנים.
  • ישנם מקרים המצריכים ניתוח ולא הזרקה, שתגרום לניפוח הפנים ולמראה לא טבעי. המנתחים הפלסטיים יידעו להתאים לכל מטופלת את הפתרון האידיאלי עבורה.
  • למנתחים ניסיון רב במתיחות פנים, מתיחות צוואר, ניתוחי עפעפיים, הרמת גבות וכו'.
  • ישנם מקרים המצריכים הזרקות מתקדמות יותר על מנת להגיע לתוצאה הרצויה- מילוי הרקות או שקעי העיניים, הרמת הגבות וכו'.

האם יש אלטרנטיבות נוספות לעיבוי עצמות?

ההליך היחיד הנוסף לעיבוי עצמות הלחיים הוא שתל. למרות שההליך הינו קבוע, מדובר בניתוח די פולשני ובעל החלמה ארוכה.

כיצד נערך ההליך ?

ההכנות לא אורכות זמן רב. לאחר שיחה עם המנתח הפלסטי על המטרות והציפיות שלך הוא יבצע מדידות קפדניות של פנייך בכדי לקבוע בדיוק לכמה חומר מילוי תזדקקי. לפני ההזרקה מורחים קרם "אל – חוש", ממתינים חמש דקות ולאחר מכן ההזרקה אורכת בין 5 ל 10 דקות. לימים שאחרי, את יכולה לצפות לנפיחות קלה. ימים זה מילת המפתח כאן, ניתן לחזור לעבודה או לפעילויות כבר יום אחרי, רוב הנפיחות יורדת ביומיים הראשונים.

האם גברים גם יכולים ומתאימים לבצע עיבוי עצמות לחיים?

בהחלט כן, עיצוב עצמות לחיים מתאים לגברים:

  • המעוניינים במבנה לחי משורטטת ומודגשת.
  • לגברים מעל גיל 40 המתחילים לחוש בחוסר שומן ורקמת עצם באזור הלחיים.
  • גברים לאחר ירידה במשקל והתרוקנות בפנים.

מה חשוב לדעת לגבי החומצה בה משתמשים בתהליך מילוי ועיצוב לחיים?

כיום קיימים קרוב ל-180 חברות בעולם המשווקות חומרי הזרקה מהארץ, אירופה, המזרח וארה"ב. חשוב לוודא שהחומר המוזרק קיים בשוק מספר שנים ושיש עליו מחקרים רבים. יש לבדוק האם החומר נעים למגע? האם החומר מייצר גושים? כמה זמן הוא מחזיק? לפעמים משתמשים בחומר לא איכותי, משלמים בזול אך החומר יורד מהר מאוד ואז צריך לחזור על התהליך שוב ובסופו של דבר העלות יקרה יותר וגם החוויה פחות נעימה. ישנן חומצות המקנות אפקט הרמה טוב יותר  "lifting capacity" וישנן המתאימות יותר למילוי נפחים. לבחורה בת 30 מתאים חומר מסוים ואילו לבחורה בת 60 מתאים חומר אחר ולגבר בעל עור עבה מתאים חומר שונה לגמרי, לכן צריך להתאים לכל אחת ואחד את החומר המתאים ביותר בשבילם לפי מבנה הפנים, סוג העור ותיאום הציפיות. אי התאמה בבחירת החומרים עלולה לגרום למראה מלאכותי ומוגזם. השאיפה שלנו היא להקנות מראה טבעי ולשמור על תנועות והבעות הפנים, תוך שמירה על שימוש בחומרים האיכותיים ביותר ובעלי התקן המחמירים ביותר.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות