חדשות

בלעדי: חילופי דברים קשים בין ליעד אילני לאלי מוסרי. אילני קרא למוסרי להתפטר, וזה לא הכל

אילני לא נשאר חייב והשיב למוסרי: "תכנית הרובעים תביא לשיפור גדול של השירות לתושב ותסייע בעת חירום באופן משמעותי. התכנית הזו הוצגה בפני הציבור לפני הבחירות והוא נתן בה את אמונו. דבר קידום התכנית פורסם לציבור ולכלל חברי המועצה בעת חתימת ההסכמים הקואליציוניים. התכנית גם קיבלה ביטוי במסגרת סעיף תקציבי בתקציב 2019. אתה הצבעת בעדם". בתגובה אמר מוסרי לאילני: "זו תכנית של 4 מיליון שקל בשנה. 17 עובדים חדשים. לא חבל על הכסף?".

לדברי גורמים שנכחו בישיבה בשלב זה אילני החליט להסיר את הכפפות החל לתקוף קשות את מוסרי ואמר: "קודם כל זה לא 17 עובדים חדשים וזה לא 4 מיליון שקל. עצוב שמחזיק תיק הכספים מציף נתונים שגויים. אתה חכם גדול בלחפש את הכסף הקטן. מי הכניס אותנו לברוך של ה- 48 מיליוני שקל (הפער בין תחזית ההכנסות מגבייה לבין תחזית ההוצאות בתקציב 2019 א.ש.)? מי מחזיק תיק הכספים? מי הביא לנו את הנתונים השערורייתיים האלו?".

מוסרי השיב לאילני: "אני מחזיק התיק ואני נושא באחריות".

אילני לא התרצה והפנה דרישה חד משמעית למוסרי שייק את המסקנות ואמר:

"מה זה נושא באחריות? איזו אחריות לקחת? אותי בבית לימדו שעל טעויות משלמים. טעית בכזה סכום, שים את המפתחות ותתפטר. מה זה שווה אם אתה אומר שאתה נושא באחריות ולא עושה מעשה בעקבות הכישלון שלך?".

מוסרי ההמום השיב לאילני: "אתה עוד לא ראש העיר".

אילני לא נרגע והשיב למוסרי: "אני עוד לא ראש העיר, אבל בינתיים אני זה שישב עם בכירים בעירייה: עם סמנכ"ל, מנהלי אגפים והסתכל להם בלבן של העיניים ונפרד מהם. אתה הכנסת לברוך ואני זה שחתכתי בבשר החי ועכשיו אתה מחפש לי את הכסף הקטן, בתכנית שתשפר משמעותית את שביעות רצון התושבים מהעירייה. אתה פונה למנהלי אגפים ומחלקות בעירייה ומנסה להסית אותם נגד התכנית. איך ישתפו פעולה ככה? זו חברות? זו קולגיאליות?".

ואז ההתנצחות בין השניים הגיעה לפסים אישיים:

מוסרי השיב לאילני: "כינית אותי בקבוצת חברי הקואליציה 'חדל אישים', תתבייש לך!".

אילני השיב לו בחזרה: "אני כיניתי אותך? צירפתי את הכתבה שבה כוניתי על ידי בכיר בקואליציה: 'יהודי מגלומן שמבקש לקדם את תכנית הרובעים' וכתבתי שמי שהלך לתקשורת, התראיין כמו פחדן בעילום שם והתבטא באופן הזה כלפיי הוא 'חדל אישים'. ואז מה קרה? קיבלתי ממך הודעה פרטית בפייסבוק על כך שהתבטאתי נגדך באופן הזה. אני לא ציינתי את שמך. אתה זה שקפצת כמו מישהו שמשהו בוער לו הראש. זו לא התנהלות קולגיאלית. מסית עובדי עירייה, מעביר מידע שגוי לציבור. תתבייש לך אתה!".

חבר קואליציה שנכח בהתנצחות בין השניים סיפר ל"ניוזים מרכז": "אילני ידוע כאחד שאין לו עצם בלשון אבל נראה שמוסרי לא ציפה לזה והיה בשוק. חברי ההנהלה ועובדי העירייה זזו באי נוחות מחילופי הדברים. לבסוף אילני אמר שיקיים הצבעה על התכנית בישיבת ההנהלה הבאה כדי להוריד אחת ולתמיד את הנושא מסדר היום והדיון הסתיים. מוסרי ממש אובססיבי בנושא הזה של הרובעים. נראה שיש לו דם חם כלפי אילני ולא מהיום וה1רובעים זה רק תירוץ. קשה לו לראות איך בחור צעיר זכה לאהדה ציבורית כל כך גדולה ומשמש בתפקיד מרכזי בזמן שהוא בקושי נבחר למועצה כבר מספר קדנציות ברצף".

אחד מעובדי העירייה הבכירים הוסיף ואמר: "זו שיחה קבועה בין מנהלי אגפים ומחלקות בעירייה שמשתפים אחד את השני איך מוסרי מתקשר אליהם או נפגש איתם, מזלזל באילני וקורא לו 'ילד'. הוא רק לא מודע לכך שכולם מקשיבים לו בנימוס אבל חושבים על אילני אחרת ממנו. אפשר לאהוב את תכנית הרובעים ואפשר שלא, אבל אי אפשר להתווכח עם כך שאילני מטביע חותם בכל פעם מחדש עם פרויקטים שהוא הבטיח לקדם בבחירות והוא מקיים".

לעומתם, עובד עירייה שביקש להישאר בעילום שם אמר: "אילני הגזים. מוסרי בגיל של אבא שלו, איך הוא קרא לו להתפטר? זה לא היה מכובד כל הדיבור הזה".

אלי מוסרי מסר בתגובה: "את תגובתי ישמעו חברי הנהלת העיר בישיבה שתקבע, כפי שהיה צריך להיות, ותדון בכל נושא תכנית הרובעים. מעבר לכך לא אגיב".

את תגובתו של מ"מ ראש העיר, ליעד אילני, לא ניתן היה להשיג בשל שהותו בחו"ל. לכשתתקבל, תובא במלואה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות