ראשון לציון

מהבקעה לראשון לציון לקראת סוכות: העירייה תחלק ענפי סכך בחינם

את החלוקה יוביל מנהל איכות הסביבה והוא תתקיים ביום חמישי (10.10.19) החל מהשעה 16:00 בשלושה מוקדים בעיר: מזרח העיר – מתנ"ס שיכון המזרח רחוב שדרות יעקב, מרכז העיר – חניון היכל הספורט גן נחום רחוב תמר אבן, מערב העיר – חניון המכללה למינהל רחוב ויזל אלי.

מחזיקת תיק איכות הסביבה, חברת מועצת העיר קרן דנה, אמרה: "נהוג להתחיל את בניית הסוכה כבר במוצאי יום כיפור ובכך להתחיל בקיום מצווה ראשונה מיד לאחר יום כיפור. יום אחרי כיפור תתבצע חלוקת סכך לתושב בשלושה מוקדים ברחבי העיר. התושבים מוזמנים להגיע לנקודות החלוקה ולקבל סכך לסוכה".

חרק חדקונית הדקל שהגיע מהמזרח, פשט על עצי הדקל והתמר ברחבי המדינה והוביל להמתת אינספור עצים, בין היתר גם את שדרת הדקלים המיתולוגית של ראשון לציון. לפני כשלוש שנים אסר משרד החקלאות לגזום את עצי הדקל והתמר, החשש הוא שגיזום עלול להקל על החרק לחדור לליבו של העץ ולהמית אותו.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות