חדשות

בית המשפט המחוזי בת"א פסק: "יושב פרויקט התמ"א 38 בעיר ר"ג". כרמל שאמה מחזיר: "שהשופטים יבואו ויחתמו על התמ"א, אני לא חותם"

כאמור, ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן שנלחם באישורי התמ"א והקפיא אותם, הוציא תגובה חריפה ביותר להחלטת בית המשפט ואמר: "עם כל הכבוד לפסק הדין כל עוד אני ראש העיר אחתום על היתרים רק אם יהיו לנו תשתיות חינוך ותחבורה. כל בקשה להיתר במיקום שחסר בתשתיות חינוך, תחבורה ופנאי תסורב. ירצה בית המשפט בישראל לקחת אחריות על הרס איכות החיים בעיר רמת גן מוזמנים כבוד השופטים לבדוק בעצמם את ההיתרים ולחתום עליהם בעצמם.

"חגיגת הקבלן על בסיס פסק דין שגוי היא שגיאה קשה מצידם שכן חגיגת התמ"א 38 החזירית ללא תשתיות בר"ג הסתיימה עם הכרעת הבוחר ושום הכרעה שיפוטית לא תשנה זאת. ידעו כל יזם וכל תושב שכל השקעה בבקשה להיתר בניה שמשלשת ומרבעת את כמות התושבים ללא מענה של תשתיות היא השקעה על קרן הצבי. הנחתי כבר להכין את הערעור לבית המשפט העליון וכן החלטה על הקפאת בניה מוחלטת לפי סעיפים 77-78 לחוק התכנון והבניה לאישור הועדה המקומית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות