חדשות

דרמה בחדר כושר בראשל"צ הבוקר. בן 55 התמוטט וקיבל דום לב. אחרי פעולות החייאה ארוכות, שב להכרה

חובש רפואת חירום במוקד 101 שחל מד"א תאיר שפירא סיפר: "עוד בשניות הראשונות של השיחה זיהיתי מקולו של האזרח שהתקשר את מצב החירום. במקביל להבנת מיקום ונסיבות האירוע הזנקתי למקום את כונני מד"א הרכובים על אופנועים וניידת טיפול נמרץ והדרכתי את האזרח שהיה בצידו השני של הקו כיצד לבדוק אם המטופל נושם ולהתחיל לבצע פעולות החייאה בסיסיות. ביקשתי להביא מכשיר דפיברילטור והסברתי איך לחבר אותו, מיד לאחר מכן המכשיר ביצע את הבדיקה האוטומטית שלו והמליץ לתת שוק."

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א שלומי בן שימול סיפר: "מיד שנכנסתי למקום אנשים קראו לי לגבר שהתמוטט במהלך הפעילות הספורטיבית, הם הסבירו לי שהם חיברו את מכשיר הדפיברילטור וביצעו פעולות החייאה בהדרכה הטלפונית של מוקד מד"א. המשכתי את הטיפול הרפואי ואת ביצוע פעולות ההחייאה שכללו מתן שוק חשמלי נוסף וכעבור רגעים ספורים ליבו של המטופל שב לפעום והוא חזר לנשום. צוות הניידת טיפול נמרץ שהגיע למקום המשיך את הטיפול הרפואי המתקדם ופינה את המטופל לבי"ח כשהוא בהכרה."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות