חינוך

כך ילמדו ילדי גן בשכונת אגרובנק בחולון. ההורים: "35 ילדים בתוך מקלט, ללא אוורור, עם לכלוך וללא חצר. הילדים כמו במכלאה ולעירייה לא אכפת"

"אמרו לנו שזה עד דצמבר, אבל אנחנו לא רואים את זה קורה, העירייה עושה לנו תרגיל. זה סירחון שבא מהם. הגיוני שבכל שכונת אגרובנק אין גנים לגיל 3?  לעיריית חולון יש הרבה מבנים, אפשר לבקש כיתה או מקום במתנ"ס לשלושה חודשים, אבל הם הרי יודעים שזה ייקח יותר!
האחראית על ההרשמות בגנים אמרה לנו שאין ברירה. מה זה אין ברירה?  אנחנו כבר ארבעה חודשים על העירייה, שישנו את זה ואף אחד לא עונה לנו ולא מגיב. זה מצב ביזיוני.
בעלי היה שם הבוקר עם ממונה הבטיחות של העירייה והוא טען שהוא לא אישר. פנינו למשרד החינוך ולא קיבלנו תשובה מהם עדיין. פנינו למנכ"ל העירייה וחברי מועצה וכלום. כל ההורים מנסים לעשות הכל". 

תגובת עיריית חולון: "שכונת אגרובנק נבנים כיום שני גני ילדים חדשים ובנייתם צפויה להסתיים עד סוף 2019, כאשר בהתאם לכך הכניסה אליהם תתאפשר בינואר 2020. בשל כך, ניתן לילדים שעתידים ללמוד בגנים אלה מענה זמני לחודשים ספורים בשנת הלימודים הנוכחית וזאת בשני מיקומים, עד למעבר למיקום הקבע.

להורי גן ריף ניתנה אפשרות לבחירת מיקום הגן הזמני, הם בחרו במקלט שבבית הספר בן צבי מבין האפשרויות שהוצעו להם והסכימו ללימודים במיקום זה, ביודעם שמדובר בפתרון זמני.

צוות הגן דאג לסביבה נעימה ובטוחה, שתאפשר מהלך לימודים תקין וכמובן, שכל המפגעים והפסולת יפונו עד תחילת שנת הלימודים. ככל ילדי הגנים, גם ילדי גן ריף ייצאו לשחק בבטחה בחצר, בין השעות 11:30-10:30, שבהן ילדי בית הספר מצויים בכיתות ולא בחצר. מנהלת הגן עדכנה את ההורים בכך.

בנוסף, מנהל בית הספר התחייב לעשות את המיטב ואת המירב על מנת להנעים את זמנם את ילדי הגן בעת שהותם במקום ואף הציע להעמיד לרשותם שני חדרים ולא רק חדר אחד".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות