ראשון לציון

קול קורא לתושבי ראשון – עזרו לנו לנקות

קול הקורא שפרסמה העירייה מבקש לקבל מידע לאמצעים, שיטות, מכונות ופתרונות לצורך ניקיון, קרצוף וחידוש של רחובות העיר, לרבות כבישים, מדרכות, איי תנועה, מפרצי חניה, מעברים, חניונים ציבוריים וכל משטחי הריצוף מכל מין וסוג שהוא המצויים בשטחים ציבוריים, לרבות מתקנים ציבוריים המותקנים ברחובות כמו עמודי תאורה, רמזורים, ספסלים, שלטים, גדרות, קירות וכו'.

מחזיקת תיק איכות הסביבה, חברת המועצה קרן דנה, הוסיפה: "פרסמנו פנייה לקבלנים לקבלת הצעות ומידע למתן שרות לקרצוף וחידוש של רחובות העיר על מנת לאפשר לתושבי העיר לחיות בסביבה נקייה ונעימה. מטרת השרות החדש הינו להעניק מענה מקיף לנושא הניקיון. אני מאמינה שבכך נגיע לתוצאות הרצויות ונבטיח לתושבים עיר נקייה. אני מודה לראש העירייה, רז קינסטליך על שיתוף הפעולה והתמיכה".

סקר שביעות רצון התושבים מניקיון באזור המגורים פורסם בסקר החברתי 2018 ומציב את ראשון לציון במקום הראשון בקרב שמונה הערים הגדולות עם 64.5%.

 

צילום: צ'רלס יעקב

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות