חדשות

ממשיכים החיפושים אחר האברך מירושלים שנעדר מאתמול בלילה לאחר שנכנס לחוף הדולפינריום. עשרות תלמידי ישיבה סורקים את החוף באור יום. גיסו של הנעדר: "הצלחתי להיחלץ בעור שיני, תוך שאני שומע את גיסי קורא לי בשמי, נכון יותר זועק – אך לא יכולתי לעשות דבר"

לקראת השעה 6:00 הגיע הרב שלום בער סורוצקין לחוף הים בתל אביב, יחד עם האב ומפקד זק"א, קיבל סקירה מפקד המשטרה ומיד לאחר מכן גייס עשרות תלמידים שיסרקו את קו החוף שוב באור יום. גיסו של הנעדר סיפר: "הצלחתי להיחלץ בעור שיני, תוך שאני שומע את גיסי קורא לי בשמי, נכון יותר זועק – אך לא יכולתי לעשות דבר".

גם יחידת "להבה" של הרשות הארצית לכבאות והצלה הוזנקה לסיוע בחיפושים, וממש ברגעים אלו פלגת הצלילה מבצעת סריקות נרחבות בניסיון לאתר את הצעיר. במקום האירוע הוקם חפ"ק בפיקודו של סגן טפסר אריאל אבן דנן מפקד היחידה.

ממד"א חוזרים ומפצירים בציבור שלא להיכנס לים בחופים שאינם מוכרזים, ובטח לא בשעות הלילה בזמן שאין מצילים בחוף.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות