חדשות

ייתכן דיון היום למתן צו ביניים לעצירת ה"סבבוס" בר"ג. בינתיים, בצלאל סמוטריץ' מקדם חקיקה נגד השאטלים בעיר בשבת

סמוטריץ' הודיע: "המדיניות החדשה של ראש עיריית רמת גן  בהפעלת קווי תחבורה ציבורית בשבת זו הפרה בוטה של הסטטוס קוו. אין לי ספק שפעולה זו היא בניגוד גמור לתכלית החוק ולכוונת המחוקק בעת חקיקת החוק. אין לי אלא להצר על רמיסת כבוד השבת ועל חילול הערכים שהם בסיס קיומינו כעם". ועוד הוסיף סמוטריץ' ופנה לראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן: "אל תנצל את תקופת הבחירות, שבה הכנסת והממשלה מנועים מלפעול, לפריצת הסטטוס-קוו וליצירת פילוג בעם. שמירת הסטטוס-קוו בנושא השבת חיונית לשמירת זהותה היהודית של המדינה, למניעת הפגיעה בשבת הציבורית ולשמירה על אחדותה של החברה הישראלית".

שאמה הכהן הגיב לדבריו של שר התחבורה ואמר: "שר התחבורה יכול להיות בטוח ששלטון החוק ברמת גן הוא מעל ולפני הכל – ונכבד כל שינוי בחוק, אך לפני כן נלחם בכל כוחנו למנוע את חקיקה הקיצונית הזו שיותר ממריצה חקיקת מדינת הלכה. בשבועיים האחרונים 'הסבבוס' הוביל כמעט 3,000 נוסעים מחייכים כולל נכים על כיסאות גלגלים, כולל אנשים ללא שקל בכיסם, כולל אנשים לביקור קרוביהם בבית החולים שיבא בבטיחות מלאה, ביעילות מרבית ובמינימום זיהום סביבתי ואת כל הצדק החברתי והתחבורתי הזה והסיפוק האדיר על פני כולם לא ניתן להפסיק".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות