חינוך

שלושה מהבוגרים חוזרים לבית הספר – הפעם כמורים

עדי אזולאי שסיימה בסך הכל לפני שנתיים, מספרת: "אני מאוד אוהבת את בית הספר, כולם שם כמו המשפחה שלי וזו גאווה לחזור לשם". אזולאי בטוחה שהיא יכולה להביא ערך מוסף לתלמידים בהיותה בוגרת צעירה "בתור ילדה שיש לה הפרעות קשב וריכוז אף פעם לא האמינו בי. בבית הספר האמינו בי ואני אשמח להיות שם עבור התלמידים שמתקשים, להגיד להם שלא רק שהם יצליחו, הם יצליחו בגדול".

מנהלת בית הספר, אראלה גליקמן שאול, מציינת עוד כי קיים מחסור עצום במורים טכנולוגיים ולכן בית הספר פועל כבר עתה להכשיר עתודת הוראה שתמשיך להוביל ולפתח את רוח התיכון והמכללה הטכנולוגית נעמת "עבורנו זו חשיבה מחוץ לקופסא שגם היא חלק מרכזי מהתפיסה שלנו".

בית הספר ותיכון טכנולוגי נעמ"ת התמודד עד לפני עשור עם נתון בעייתי מאוד. כמעט 50% מהתלמידים לא הצליחו לשרוד את שנת הלימודים ונשרו. כיום הנשירה צנחה פלאים ל-2 אחוזים בלבד. בנוסף, 89% מסיימים עם תעודה טכנולוגית מטעם משרד החינוך אגף מדע וטכנולוגיה ומחצית מהתלמידים ממשיכים במכללה שבקמפוס במסלולי הנדסאים/ות במגמות השונות, חלקם אף ממשיכים לעתודה האקדמית במימון צה"ל. על השיפור בהישגים החליטה לאחרונה רשת החינוך נעמת להעניק את פרס ההצטיינות לבית הספר מתוך 17 בתי ספר ברשת.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות