בת ים

בקרוב בבת ים – בריכה אקולוגית ראשונה מסוגה ותוספת של שבילי אופניים מורחבים

בסמוך לבריכה ישודרג מתחם השדרה ויכלול ריצוף מחודש, התקנת ספסלים, פינות ישיבה, גינון ותאורה חדשה ובהמשך גם סלילת שבילי אופניים לאורכה של השדרה כולה.

שביל האופניים בשדרות העצמאות יhסלל במסגרת תוכנית אב לשבילי אופניים שמקדמת עיריית בת ים. בשנה הקרובה מסלולים נוספים, אשר יוקמו בשיתוף משרד התחבורה כחלק מפרויקט "מהיר לעיר" ו"אופני דן".

בריכות אקולוגיות הפכו בשנים האחרונות לתופעה נרחבת, התופסת את מקומן של בריכות הנוי והשחייה המוכרות, המטוהרות באמצעות חומרים כימיים דוגמת כלור.

כחלק מהתפיסה הטבעית והבריאותית שרווחת כיום בקרב קהלים גדולים יותר, התרחבה העדפת בריכות אקולוגיות, בהן הניקוי והסינון מתבצע באמצעים ביולוגיים- טבעיים. בריכות אלו שונות בצורתן מהבריכות המוכרות לנו, הן מבחינת המבנה והן מבחינת בצבע המים, ומציעות חוויה טבעית בלב העיר

 

הדמיה: דוברות עיריhת בת ים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות