כרמל שאמה הכהן. "חגיגת התמ"א 38 החזירית ללא תשתיות בר"ג הסתיימה עם הכרעת הבוחר".צילום: עיריית ר"גכרמל שאמה הכהן. "חגיגת התמ"א 38 החזירית ללא תשתיות בר"ג הסתיימה עם הכרעת הבוחר".צילום: עיריית ר"ג

טיימס סקוור ניו יורק מגיע לבורסה ברמת גן

חברת "טיימס סקוור ישראל" מקבוצת EWAVE מתקינה בימים אלו מסכי ענק דיגיטליים "מדברים" בהיקף כולל של כ-500 מ"ר. עלות ההשקעה במיזם כ־10 מיליון שקלים


חזון אחרית הימים של עולם הפרסום והשיווק הגיע. בראשית אוגוסט יושק במתחם הבורסה ברמת גן, מתחם העסקים של ישראל, ה"טיימס סקוור הישראלי", כיכר הפרסום הדיגיטלית הראשונה בישראל ובכך תצטרף רמת גן לערים הגדולות בעולם ביניהן ניו יורק ולונדון.

חברת שילוט החוצות בראשותו של אבי עבדי "טיימס סקוור ישראל" מקבוצת EWAVE, תשיק מתחם מסכי ענק דיגיטליים במתחם הבורסה ברמת גן, במה שמוגדר כ"משנה משחק" בעולם המדיה והעסקה הגדולה ביותר ב2019 בפרסום החוצות. מדובר על כ-500 מ"ר של מסכי ענק דיגיטליים, כשבמהלך השנה יתווספו מאות מ"ר נוספים בפריסה ארצית. המתחם כולל בשלב הראשון ארבעה מגה מסכים, החדשניים ביותר בעולם, הכוללים רזולוציות גבוהות (3 מילון פיקסלס; 16 מיליון צבעים): בניין שאפ  100 מ"ר; בניין BDB 70 מ"ר; משה אביב צפון 60 מ"ר; משה אביב מערב 60 מ"ר; מגדל סמסונג 80 מ"ר. המסכים ממוקמים בסמוך לתחנת הרכבת הקלה שניבנת בימים אלו ובין גורדי השחקים שבמתחם.

בשונה משלטי החוצות הסטטיים המסורתיים, מסכי הענק הדיגיטליים מאפשרים הצגה של יותר מקמפיין אחד ובנוסף לזאת מוריד את עלויות ההפקה לאפס מכיוון שהצגת הקמפיינים מסתכמת בהעלאת קובץ בלבד ללא צורך במתקינים כפי שנהוג בשלטי נייר/בד. ההגבלה תהיה ל-6 קמפיינים בו זמנית בלבד כדי להעניק לכל מפרסם את זמן המסך הראוי.

אולי גם זה יעניין אותך

ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה: "התוכנית צפויה לשנות ללא היכר את מתחם הבורסה, שתכלול פיאצות, בתי קפה ומקומות בילוי במטרה להתחרות בתל אביב השכנה. בשנים הקרובות מתחם הטיימס סקוור יהפוך למתחם מסחרי-תרבותי מרכזי. בימים אלו אפשר לראות את המסכים הראשונים שהוצבו ובהמשך צפויים לעלות מסכים נוספים ואף גדולים יותר".

אבי עבדי הוסיף: "מדובר במיזם שישבור את קו הרקיע של הפרסום בישראל בדומה לפיקדילי בלונדון והטיימס סקוור בניו יורק. אלו לא רק מסכי ענק דיגיטליים אלא מהפכה שיווקית וצרכנית שתיגע גם בצרכן הסופי. אנשים הולכים לטיימס סקוור כדי לראות את הקניון הדיגיטלי הכי מדהים בעולם. סקרים מדברים על כך ש-8 מתוך 10 אנשים בטיימס סקוור אמרו שהמסכים והפרסומות הם הכוח משיכה של המקום וכמחצית צילמו תמונות שלהם כשמעל 60% אמרו שהם בילו יותר מחמש דקות בבהייה בהם. ברגע שהמסכים יוצבו, כל מתחם הבורסה יתעורר ויכלול פיאצות, בתי קפה ומסעדות".

מאחורי המיזם עומדת חברת טיימס סקוור ישראל מקבוצתEWAVE  אותה ייסד היזם אבי עבדי. לאחרונה רכשה חברת הענק EWAVE 50 אחוזים מהשליטה בחברת טיימס סקוור ישראל ויחדיו הופכים לקבוצה החזקה בתחום מסכי הענק בישראל- בשליטתם חמישה מסכי ענק דיגיטליים, מדברים אחד עם השני ובנראות משותפת, שתיתן למפרסמים ייחודיות וחשיפה כמו בניו-יורק ופיקדילי בלונדון. הקבוצה בראשות אבי עבדי מחזיקה בעוד לוקיישנים אסטרטגים שקמים בימים אלו ברחבי גוש דן.

קבוצת EWAVE הוקמה בשנת 1999 ע"י רפי גבאי ואורן שוסטר ומעסיקה כיום כ־1000 עובדים ב־17 חברות בתחומי הדיגיטל, התוכנה והאינטגרציה, האינטרנט של הדברים, מחשוב רפואי, קנאביס רפואי ונדל"ן. משרדיה בקיבוץ גליל-ים, ברעננה, בפתח תקווה ובתל אביב ובנוסף יש לה סניפים בניו יורק, באירופה ובברזיל.

תגובות:
עוד ניוזים בשבילך