חדשות

זוהר ישרים עתר לביהמ"ש שיורה לעצור את האוטובוסים בשבת בר"ג: "אם בעירייה ימשיכו ללחוץ על הגז ויפגעו בלאומיות היהודית, אנחנו לא נישאר בקואליציה"

מה יקרה אם העתירה שלכם לא תתקבל?

 

"אני מאמין שאחרי כל ה'חגיגה' שהייתה בשבת האחרונה, עם הרבה פוליטיקאים שעלו והצטלמו, יבינו שבסופו של דבר שלא רבים משתמשים בשאטלים האלו. תביני, העובדה שרמת גן מהווה חוד החנית לערים אחרות להפרת הסטטוס קוו בשבת והעובדה שאנשים שומרי מצוות ואף מסורתיים רואים שהעירייה שאמורה לייצג גם אותם, לא עושה זאת ובשביל תמונות וסרטונים וחגיגה תקשורתית, לא מכבדת גם אותם – היא כואבת מאוד לכל התושבים הרבים בעיר. כאמור, שלא יסתנוורו כל אלו שחושבים שהם רוכשים אהדה ציבורית ברמת גן – כי הרוב כן רוצה לשמור על הסטטוס קוו. עובדה שבעלי עסקים רבים מספרים לי, שלמרות שמהעירייה לוחצים עליהם לפתוח את העסק בשבת – הם מסרבים".

בינתיים, ישרים קיבל למייל שלו בעירייה איומים ונאצות בנוגע לפעילותו לבטל את השאטלים. ישרים העדיף שלא להתלונן על כך במשטרה לעת עתה.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות