חדשותמשפט

בית המשפט קבע: לא יהיו טיסות לאומן בלילה מעל ראשי תושבי חולון וראשון

השופטת ורדה מרוז, קבעה בהחלטתה כי מנהל רת"א חרג מסמכותו, כאשר התיר הפרה של שעות העוצר שלא על פי הקריטריונים שנקבעו בהחלטת שר התחבורה. לפיכך היא מקבלת את העתירה ומורה על ביטול החלטתו של מנהל רת"א להתיר טיסות בשעות העוצר.

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, מסר: "אני שמח על ההחלטה החשובה שהתקבלה בבית המשפט. לא ייתכן שיפגעו בבריאותם ובאיכות חייהם של תושבי האזור רק משיקולים מסחריים. הפגיעה היא בלתי נסבלת ונעשית תוך התעלמות מוחלטת מהתקנות ותוך פגיעה בזכות הבסיסית של אדם לשינה ואני מוקיר את בית במשפט ששם לזה סוף. אני מקווה שההחלטה היום תיתן רוח גבית להמשך המאבק שלנו להורדת סיפי רעש המטוסים".

מ"מ וסגנית ראש העירייה, עו״ד ליאל אבן-זהר מסרה: ״אני שמחה שבית המשפט עומד לצידם של חצי מיליון אזרחים נפגעי רעש המטוסים, והמאבק שמוביל ראש העירייה רז קינסטליך יחד עם מוטי ששון ראש עיריית חולון, מצליח לשמור על חלון השקט המינימלי הזה. לא נפסיק לעמוד על משמר איכות חיי תושבינו".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות