גבעתיים

חדש בגבעתיים: ייעוץ אישי לצעירים בתחומי קריירה ולימודים

מדור הצעירים של עיריית גבעתיים משיק שירות חדש, המיועד לתושבי העיר בגילים 40-18, אשר במסגרתו יוענק ייעוץ והכוון אישי בתחומים של לימודים וקריירה. בשלב ההשקה, העלות לשעת ייעוץ תהיה מסובסדת, ותעמוד על 50 שקלים.

מעבר להכוון לבחירת מסלול לימודים ו/או קריירה, במסגרת הייעוץ ניתן יהיה גם להתכונן לקראת ריאיון עבודה, להכיר פלטפורמות עכשוויות למציאת עבודה, וכן לקבל עזרה בסגנון קורות חיים.

את הייעוץ יעניק ירון וינר, יועץ אישי לצעירים בתחומי לימודים וקריירה, המשמש גם מנחה קבוצות ויועץ תעסוקתי, בעל ניסיון רב שנים כמנהל משאבי אנוש.

מועדי הייעוצים הקרובים: ימי שני, 19.8 ו-26.8 בשעות אחה"צ-ערב, בתיאום מראש. הייעוצים יתקיימו ב"הקומה השלישית"-מתחם המצוינות העירוני של גבעתיים. לפרטים נוספים ותיאום ייעוץ, חפשו "צעירים וצעירות גבעתיים" בפייסבוק.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות