תרבות

יוצא מהמסך לחבק את הילדים: טל מוסרי ובובספוג בהצגה חדשה בפסטיבל ניק סיטי

מה הייחודיות של הפסטיבל?

אז קודם כל מדובר בערוץ ניקולודיאון וערוץ ג'וניור שהם בעצם הערוצים הכי הכי חזקים לילדים, ומעבר לזה מדובר באירוע בין לאומי, מה שאומר שזה באמת אירוע ששווה להיות בו, כל הכוכבים מפרץ ההרפתקאות ודורה ודייגו וצבי הנינג'ה ואני הולך להיות שם יחד עם בוב ספוג, ומתחמים שווים- מתחמי אקסטרים, מתחמי טיפוס, סדנאות יצירה, חגיגה ענקית לחופש הגדול, ככה לסיים את החופש הגדול הכי כיף, כשיש אירוע עם הדמויות שהילדים הכי הכי אוהבים.

איך אתה מתחבר להופעה עם דמויות מצוירות?

קודם כל, אותי יהיה אפשר לפגוש שם במופע מיוחד עם בוב ספוג, בוב ספוג חוגג השנה יומולדת, יומולדת 20, אנחנו הולכים עם כל ההורים והילדים שיגיעו לניק סיטי לחגוג לו יומולדת על הבמה במופע live  והילדים ככה גם יוכלו לראות את בוב ספוג יוצא מהמסך וכמובן גם אני אהיה שם ואצטלם עם הילדים ואחתום לכל הילדים ונשיר את השירים שהם הכי הכי אוהבים. אני מאוד מאוד אוהב את השטח, זה נכון שאני אוהב גם להצטלם, אם זה בסדרות ובתכניות, אבל אם יש משהו שאני ממש אוהב זה החיבור האישי עם הילדים, לפגוש אותם, לחבק אותם, להצטלם איתם, אני תמיד רואה את התגובות של הילדים וזה מדהים ואני רק מתאר לעצמי מה יקרה כשהם יפגשו את בוב ספוג  או את מפרץ ההרפתקאות או את צבי הנינג'ה, זה יכול להיות באמת באמת חוויה גדולה לסוף החופש.

הצגה חדשה בפסטיבל ניקלודיאון. טל מוסרי. צילום קרן פרלהצגה חדשה בפסטיבל ניקלודיאון. טל מוסרי. צילום קרן פרל

מה שונה בפסטיבל הזה ובהצגה שאתה מעלה ובכל המתחם כולו, לבין דברים אחרים שעשית עד היום?

המתחם הזה מאוד מאוד גדול ומאוד מאוד מפואר, ניקולודיאון הוא ערוץ בין לאומי וככה גם כל הנראות, כל מי שייכנס לתוך המקום הזה יבין איך עושים את זה בחוץ לארץ, זה בעצם פסטיבל שהמסתובב בעולם ועכשיו הוא מגיע לישראל, למשל יש שם מתחם סליים ענק, סליים זה הסמל של ניקולודיאון שמשפריצים את הסליים הירוק, הילדים יכולים להיכנס לתוך הבית המשוגע של הרעשנים, הסדרה שהילדים כל כך אוהבים. לרוב, כשאני מופיע אז אני מופיע לילדים וזה נכון שבכל סוף הופעה אני נוהג להצטלם איתם ולחתום להם, אבל פה לא רק אני נמצא. אני גם הולך להתרגש ביחד איתם ולהיכנס לתוך העולם של ניקולידאון ולתוך העולם של ניק ג'וניור, זו עיר שלמה ולכן קראנו לזה ניק סיטי, זה עיר שלמה של הדמויות שהם הכי אוהבים במתחם אחד.

פסטיבל ניק סיטי באקספו ת"א
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות