חדשות

מורידים כפפות. יו"ר ועד עובדי ר"ג תוקף את אילני: "שלא ינסה למצוא חן בעיני התושבים על גב העובדים". אילני: "האם העובד שמחתים כרטיס, הוא פראייר בעיניהם?"

אדן סיפר כי הבוקר הוא קיים ישיבה ראשונה עם חלק מהעובדים והוחלט לחכות לשינוי כיוון מצד אילני וכרמל שאמה. "אם הם רוצים מלחמה, הם יקבלו אותה ובגדול. אנחנו לא נשתוק ונחכה שהם יעשו על הגב שלנו הון פוליטי".

אדן סיפר עוד כי בכוונתו להיפגש במהלך היום עם קבוצות שונות של עובדים ולתכנן את הצעדים הבאים.

בינתיים הוא והוועד פנו להסתדרות וביקשו שיפתחו בהליכים להכרזת סכסוך עבודה בעירייה.

תגובת ליעד אילני: "לאן הגענו שבקשה להחתמת כרטיס נוכחות בעבודה הפכה לפגיעה בעובדים? ועד העובדים יודע טוב מאוד שלא הייתה הנהלת עיר כמו זו הנוכחית שעושה הכל לשפר את רמות השכר של העובדים, אבל אין קשר בין הרצון שלנו לדאוג לעובדים לרצון שלנו לשמור על החוק ועל המנהל התקין. איזה מסר מעביר יו"ר הוועד לעובדים המסורים שבאמת עובדים את כל שעות המשמרת שלהם? שהם פראיירים? היה ראוי שיו"ר ועד העובדים ינתב את האנרגיות שלו לטובת מאבק משותף עם הנהלת העיר מול משרדי הממשלה לטובת שיפור שכר העובדים ולמען אלו שבאמת עובדים ונותנים את הנשמה ולא יגן על אלו שמסרבים להחתים כרטיס מתוך סיבה ברורה. אנחנו נעשה לזה סוף. כספי ציבור אינם הפקר".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות