ניוזים חמים

מותג העל האיטלקי הצבעוני והייחודי שכבש את המטבח הישראלי – SMEG

המותג SMEG גאה להציג באופן קבוע מגוון עצום של כ- 10,000 דגמים, פריטים ופתרונות שונים – בסגנונות, מרקמים, גוונים, גדלים וטכנולוגיות המתאימים לכל טעם, חלל והווי.

מוצרי SMEG נחלקים לעשרה קווים עיצוביים נפרדים, בסגנונות עיצוביים מגוונים הכוללים בין היתר את סגנון הרטרו האהוב, סגנון כפרי, עיצוב בסגנון קלאסי ועיצובים מודרניים אלגנטיים במיוחד.

המגוון הרחב של סגנונות עיצוב, לצד המגוון העצום של דגמים, מידות וטכנולוגיות – מאפשר להשיג התאמה מושלמת בין מוצרי SMEG לבין עיצוב המטבח בו הם ניצבים, וגם התאמה מושלמת לצרכיו של כל משתמש.

בני יזרעאל מראיין את גל שטילבינר, מנהל המותג SMEG בישראל. צילום קרן פרל

מוצרי SMEG מתפרסים על פני כל קטגוריות מוצרי החשמל למטבח ולבית, וכוללים בין היתר מקררים, תנורים בנויים ותנורים משולבים, כיריים גז, אינדוקציה וקרמיות, מדיחי כלים וכמובן מוצרי הבוטיק הפופולריים כל כך של SMEG, הכוללים קומקומים חשמליים (סטנדרטיים, ולצידם גם קומקומים מתקדמים בעלי סולם של 7 דרגות טמפרטורה), מצנמים קופצים (ל-2 ול-4 פרוסות), מיקסרים, בלנדרים (עומדים וידניים), מסחטות הדרים, מסחטות ירקות ופירות קשים, מכונות אספרסו ועוד.

איכותם ואמינותם של מוצרי החברה נמדדים לאורך שנים של בישול ואפייה בתוצאות מרביות, לשביעות מיליוני הלקוחות ברחבי העולם, מידי יום.

SMEG ישראל.

כתובת אולם תצוגה ראשי: אריה שנקר 13, הרצליה

טל: 077-9968325

לאתרי החברה:

אולם התצוגה של SMEG בהרצליה פיתוח. המותג האיטלקי היוקרתי שכבש את העולם. צילום קרן פרלאולם התצוגה של SMEG בהרצליה פיתוח. המותג האיטלקי היוקרתי שכבש את העולם. צילום קרן פרל
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות