ניוזים חמיםצרכנות

מכשירי החשמל הכי יוקרתיים בארץ: להכניס את Dolce & Gabbana למטבח הפרטי שלך

אחד המוצרים האהובים ביותר של SMEG הם מקררי הרטרו שלה, המזוהים איתה במיוחד ונחשבים כפריטי אספנים מבוקשים במיוחד. המדובר במקררים בעלי עיצוב בסגנון שנות החמישים, הנושאים את הטכנולוגיות החדשניות ביותר של קירור והקפאה, צריכת אנרגיה חסכנית ועוד.

ביצירת הקולקציה הייחודית ציירו אומנים סיציליאניים מומחית בעבודת יד על גבי 100 מקררי רטרו מדגם FAB28 של SMEG כשכל פריט במהדורת המקררים הוא למעשה שונה וייחודי ונחשב ליצירת אומנות.

לצד מקררי הרטרו, עוצבו גם מוצרי הבוטיק הקטנים של SMEG בחתימתם האומנותית של Dolce & Gabbana. מצנמים, מסחטות הדרים, מכונות קפה, קומקומים, בלנדרים, מיקסרים ומסחטות מיצים קשים, קושטו כולם בלימונים מוזהבים, פירות הדר, אגסים בשלים ודובדבנים אדומים בוהקים, המהווים כולם מוטיבים אומנותיים סיציליאנים מסורתיים.

התרבות האסתטית הסיציליאנית, ממנה הגיעו גם Dolce & Gabbana, קשורה קשר הדוק גם למטבח האיטלקי בו משחקת SMEG תפקיד חלוצי מוביל זה עשרות בשנים.

ראיון ייחודי וצבעוני עם גל שטילבינר, מנהל מותג SMEG בישראל, באולם התצוגה המפואר של החברה בהרצליה פיתוח

חברת SMEG היא חברה איטלקית הפועלת זה 70 שנה ומתמחה בפיתוח וייצור מוצרי חשמל למטבח ולבית, תוך שימת דגש מיוחדת על עיצובם של המוצרים, בד בבד עם היצמדות לטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

חברת SMEG שואפת לאורך כל שנות פעילותה לשיתופי פעולה יצירתיים עם אדריכלים ומעצבים מובילים, המולידים מוצרים אסתטיים ושובי לב.

SMEG ישראל.

כתובת אולם תצוגה ראשי: אריה שנקר 13, הרצליה

טל: 077-9968325

לאתרי החברה:

גל שטילבינר. מנהל מותג SMEG. צילום קרן פרלגל שטילבינר. מנהל מותג SMEG. צילום קרן פרל
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות