תרבות

מה עושים עם הילדים באוגוסט? בחרנו לכם 7 אטרקציות ייחודיות בכל רחבי הארץ

חיפה

נמרוד הראל במועדון הביט חיפה

לחשוף את כל הסודות מאחורי עולם הקסמים! אמן החושים, נמרוד הראל משיק את הפעילות הכי קסומה לילדים שנראתה בישראל – תערוכת הקסמים הגדולה בעולם!  התערוכה, יחידה מסוגה בעולם, תחשוף את הסודות הגדולים שמאחורי הקסמים הידועים ותגלה לילדים עולם שלם של תדהמה! חשבתם פעם איך הקוסמים עושים את זה? בתערוכה הזאת תקבלו את כל התשובות! התערוכה תתקיים בכל חודש אוגוסט (1-31.08.2019) במועדון הביט חיפה!

לפרטים:

פסטיבל מג'יק בביט בחיפהפסטיבל מג'יק בביט בחיפה

רחבי הארץ:

פעילויות קק"ל למשפחות בחופש הגדול 2019: ניווט דיגיטלי, סיורי עששיות, רכיבת אופניים ביערות והפנינג ענק

כמדי שנה בחופש הגדול, גם בקיץ 2019 קק"ל מציעה שורה מגוונת של פעילויות לילדים ולהורים, בכל הגילאים, ברחבי הארץ, שמקשרות לטבע ולמדינת ישראל. כגון: הפנינג ניווט דיגיטלי ביערות קק"ל: תוכלו לצאת יחד למשחק ניווט דיגיטלי ביערות קק"ל. הפעילות משלבת את עולם הדיגיטל עם העולם האמיתי, במסגרת המשחק נחשף השחקן לשימוש לידע רב, למפות ונקודות במסלול ועובדות שונות על קק"ל ויערותיה. במקום יערכו גם סדנאות ופעילויות חינוכיות שיהפכו את הניווט לחגיגה.

צפון: יער ביריה –  20.8.19, 16:00-19:30. יער משגב –  6.8.19, 16:00-19:30

דרום: יער שרשרת – 22.8.19, 17:00-20:00

לפרטים:

 

 

באר שבע

פעילות מוזיקלית ייחודית במוזיאון הילדים של באר שבע

"לונדע" משיק פעילות מוזיקלית בחצר מרהיבה שהוקמה במיוחד לאירועי הקיץ. החצר המוזיקלית כוללת כלי נגינה כדוגמת: מערכת תופים, קסילופון, מטלפון, פלטה מנגנת ועוד. בנוסף חדר מוזיקה בו יוכלו הילדים לנגן בכלים אמיתיים ולהתנסות במגוון כלים יחד עם המדריכים של לונדע.במקום מחכות עמדות צילום מוזיקליות. החל מ- 12.08.19 מידי יום בשעה 11:00 יתקיים מופע מוזיקלי אינטראקטיבי בחצר, מופע המשלב תיפוף על הגוף, ריקוד, שירים מוכרים ואהובים לצד תחרויות משפחתיות שיספקו לכם זמן איכות משפחתי מלא צלילים והנאה.

לפרטים:

 

פעילויות ברחבי הארץ. צילום אתר קקלפעילויות ברחבי הארץ. צילום אתר קקל

דרום

פסטיבל הכדורים הפורחים הבינלאומי השמיני בפארק הבשור בנגב

ב- 22-23/8, שמי הנגב יקושטו בכדורים פורחים צבעוניים ובשלל צורות אשר מגיעים מרחבי העולם. זו השנה השמינית שעמותת התיירות שקמה-בשור ומועצה האזורית גלבוע משתפות פעולה בפסטיבל מיוחד וצבעוני זה. המטס בישראל, נהפך לשם דבר ומגיעים אליו כ 14 טייסי כדורים פורחים וצנחנים מהארץ ומרחבי העולם!

לפרטים:

 

רמת גן

ספארי ר"ג מציג: "על טבעי" המופע של שימי אטיאס

1-31.8.19

שימי אטיאס – הכוכב הפופולארי מתוכניות הטלוויזיה – "הזוי" ו"גולסטאר" מגיע למופע ייחודי במהלך חודש אוגוסט רק בספארי. הזדמנות נדירה לקחת חלק בחוויה משפחתית ומפתיעה המחברת בין עולם הטבע לעולם העל טבעי. מופע מלא הומור לכל המשפחה המעביר את הקהל חוויה על חושית ומשלב כמובן גם את עולמם של בעלי החיים!

לפרטים:

 

ירושלים

פליימוביל מסביב לעולם בגן הבוטני בירושלים

הגן הבוטני האוניברסיטאי בירושלים מציג: ״פליימוביל מסביב לעולם״. יחד עם הסרט של הקיץ- ׳פליימוביל הסרט׳, יהפוך הגן הבוטני לממלכה קסומה בה יוכלו הילדים לחוות מסע מיבשת ליבשת עם פעילויות שונות מסביב לעולם, בדיוק כמו בסרט.

21 ביולי ועד סוף אוגוסט 2019

לפרטים:

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות