ראשון לציון

גוזלי פלמינגו נולדו בחי כיף בראשון

מדי שנה יש בין 6-4 בקיעות מוצלחות בקרב הפלמינגו. אלא שהשנה, בשל הגשמים הרבים והחורף הארוך, ההטלות התאחרו אבל המטפלים לא אמרו נואש. הדגירה על ביצים נמשכה, כאמור, 32 ימים בקן שגובהו כחצי מטר מעל פני הקרקע. במהלך עשרת הימים הראשונים, האפרוח מתנהג כגוזל, ושוהה בקן לאורך כל היום כשאחד ההורים נמצא עימו תמיד בקן, משגיח עליו ומאכיל אותו. לאחר מכן הגוזל של הפלמינגו עושה את "קפיצת הנחשון" שלו, יורד מהקן והופך לאפרוח שמטייל לצד הוריו באזור הקינון. הוא נמצא לאורך כל היום עם אחד ההורים שמשגיח עליו. תוך כדי השיטוטים שלו, הוא לומד לתור אחרי מזון, וניזון בכוחות עצמו. לקראת ערב, האפרוח חוזר לקן עם אחד ההורים ללינת לילה.

ראש העירייה, רז קינסטליך, מזמין את התושבים לבחור שם לחבר החדש במשפחת הפלמינגו והוסיף: "הגוזלים החדשים מצטרפים למתחם החדש שעובר מתיחת פנים בהשקעה של מיליוני שקלים על מנת לשפר את תנאי מחייתם של בעלי החיים בגן".

אגב, אורך חייו של הפלמינגו בטבע הוא בסביבות ה-25 שנים, אך בגן חיות יכול להגיע עד 80 שנים.

 

צילום: דודו מורד

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות