חדשות

ראש עיריית ר"ג מכריז מלחמה על אנשי "יהדות התורה" שאיימו בסנקציות בעקבות קווי השבת: "על כל פעולת נקם שלכם בעיר, נוסיף עוד קווים בשבת ונסגור מוסדות שלכם"

"הדת ועשרת הדיברות מקדשים את שמירת השבת אך גם את אמירת האמת קל וחומר על ידי נבחרי ציבור. מול איומים נבחרי ציבור חייבים לאזור אומץ גם מתוך אחריות ואמונה בדרך וכברכת האל ליהושוע בן נון: ״אַל תִּירָא וְאַל תֵּחָת״
ליצמן וגפני כדאי שתתעוררו כהונתי בניגוד לכהונת ממשלת ישראל אינה כפופה להחלטות ולאיומים שלכם. מוטב שאת הסגנון המאפיוזי, הכופה והכפייתי תשמרו ותשאירו לכנסת ישראל.
תרשמו לפניכם: על כל פעולת נקם שלכם בעיר ובתושביה בגלל קווי הבילוי בשבת נגדיל את התדירות ונוסיף קווים. על כל נסיון סחיטה באיומים, נפנה מוסדות חינוך שלכם שיושבים באהבה בעירנו על קרקע שלנו שכל כך חסרה ונדרשת לשימושים שלנו".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות