Uncategorized

ראיון מיוחד עם אורי מוסקונה, מנכ"ל מרפאות מוסקונה, על מרפאת הבוטיק שפתחו באשדוד, המתמחה בתחום ההזרקות, פיסולי פנים ואנטי אייג'ינג (וידיאו)

משקיעים ברופאים, באיכות ובחומרים. אורי מוסקונה. צילום ניוזיםמשקיעים ברופאים, באיכות ובחומרים. אורי מוסקונה. צילום ניוזים

טיפול לדוגמא במרפאות מוסקונה: בוטוקס / דיספורט – הדור החדש!

על מנת לתת את השירות והתוצאות הטובות ביותר מבצעים במרפאות מוסקונה זריקת בוטוקס באמצעות מכשיר ייעודי הנחשב לקדמת הטכנולוגיה, המאפשר לבצע הזרקה זהה בכמות הנדרשת מספר פעמים. הזרקה באמצעות המכשיר הדור החדש מאפשרת רמת דיוק מרבית.

יתרונות המכשיר:

*רמת דיוק מקסימלית המאפשרת תוצאות טובות יותר וצמצום משמעותי של תופעות הלוואי.

*החומר מוזרק בקצב אחיד ובדיוק אשר מונע את הבליטות האופייניות לאחר הזרקת בוטוקס.

*פחות תיקונים בביקורת: פלסטיקאים ואסתטיקנים מדווחים על ירידה דרמטית בצורך בתיקונים לאחר שימוש במכשיר הדור החדש.

*פחות כאבים: עוצמת הכאב צומצמה לעד 79% הודות לזריקה מבוקרת.

תוצאות הטיפול בבוטוקס: תוך ימים ספורים לאחר ההליך כבר ניתן לראות שינוי משמעותי, כאשר האפקט המקסימאלי מתקבל עד שבועיים מיום הטיפול. לאחר שלושה עד ארבעה חודשים, השפעת החומר מתחילה לפחות בהדרגה, וניתן לעבור טיפול נוסף בבוטוקס על מנת להשיב את המצב לקדמותו. אין מניעה בהזרקה חוזרת של בוטוקס, נהפוך הוא, הזרקות רצופות לאורך שנים מפחיתות מקטינה משמעותית את כמות קמטי ההבעה באזור ההזרקה.

צורת ההזרקה: כיוון שבוטוקס הינה תרופה וניתנת בהזרקה בלבד, הטיפול באמצעות בוטוקס יכול להתבצע על ידי רופא או מנתח פלסטי בלבד!

מרפאת בוטיק באשדוד. דוקטור רוני מוסקונה.מרפאת בוטיק באשדוד. דוקטור רוני מוסקונה.

מרפאות מוסקונה

אשדוד: k tower קומה חמישית בבניין

למוקד קביעת תורים: 03-7442828 

www.moscona.co.il

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות