חדשות

אב הגננת בראש העין, שביתם נשרף: "הסיתו נגדנו וקראו לשרוף אותנו". תגובות נסערות ברשת: "פעם הבאה שאתם שורפים את הבית, תדאגו שהבת שלכם תהיה בתוכו"

המשטרה אסרה על קיום הפגנה נוספת של ההורים היום, עם צאת השבת, בראש העין. לכן, ההורים החליטו כי ההפגנה תתקיים בכל מקרה- בשעה 21.30 מול בית המעצר ובית הסוהר "נווה תרצה" שם הועברה למעצר הגננת החשודה בהתעללות קשה.

ברשתות החברתיות בראש העין וכן בדפי פייסבוק של הורי הפעוטון בו שהו הילדים, נכתבים דברים קשים כנגד המשפחה. בין היתר: "משפחת מעודה, פעם הבאה שאתם שורפים את הבית, תדאגו שהבת שלכם תהיה בתוכו".

בר, אמא מראש העין כתבה הבוקר וענתה לאב ולשכנים שמפנים אצבע מאשימה כלפי הורי ילדי הפעוטון: "ניסיון לרצח זה לדרוך על עולל בן 3 חודשים. ניסיון לרצח זה לדרוך על ראשו של עולל שטרם נסגרה לו הגולגלת… ניסיון לרצח זה לקשור עולל 56 דק׳ ולעצור לו את הדם. ניסיון לרצח זה להחזיק עולל מרגל ויד ולהרימו באגרסיביות… לא מצדיקה אלימות מסוג זה, לדעתי המשפחה עשתה את זה כדי שיחשבו שהם “הקורבנות״ אסון הכרמל 2 אתם!! ואין אין יותר ממה שכרמל עשתה- הרגה עוללים שזה עתה נולדו, שלא נדבר על ההורים!! ולשכנים- לא ראיתם, לא שמעתם?".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות