חינוך

"הרגשתי כמו תיכוניסטית" – קבלו את אני אלקיים, בוגרת השנה השנייה בכיתת הוותיקים בראשון

הוותיקים לומדים בבית הספר פעמיים בשבוע בכל פעם ארבע שעות. מקצועות הלימוד הם מתחומי הידע של המורים: ספרות, תנ"ך, תקשורת, פסיכולוגיה וכדומה. עבור חלק מהם זהו המפגש הראשוני עם התיכון מכיוון שנסיבות חייהם לא אפשרו להם ללמוד, בין היתר על רקע קשי יום והצורך לפרנס את המשפחה מגיל צעיר, אחרים בעלי ידע נרחב הנהנים מלימודים והרחבת הדעת. פועל יוצא מנוכחותם בבית הספר, הוא הקשר שהם רוקמים עם בני הנוער הלומדים בבית הספר, ולא פעם הם מוזמנים לאירועים בית ספרים. כמו כן, במסגרת מעורבות חברתית והתפתחות אישית, התלמידים מראיינים את התלמידים הוותיקים ועורכים להם מצגת אותה הציגו בערב מיוחד שהתקיים להם ולמשפחותיהם.

מנהלת מקיף ט' נאות אשלים, ד"ר סופי בן ארצי, מוסיפה: "הוותיקים לומדים אצלנו בבית הספר את מגוון המקצועות, אבל  גם אנחנו, צוות ההוראה והתלמידים, לומדים מהם לא פחות. מרגשת אותי לראות בכל פעם את התשוקה שלהם ללימודים, הרצון שלהם לגמוע עוד ועוד ידע ולקחת חלק פעיל בשיעור".

אגב, אני ממשיכה לשנה שלישית בבית הספר ולדבריה "היא מחכה לכך בכיליון עיניים". אני מוכרת מאוד כמתנדבת ופעילה בעיר, בין היתר היא מתנדבת במתן שיעורי תגבור בבית ספר רעות, מלווה דרך בנק הזמן חולי פרקינסון בריקודים במתנ"ס בשיכון המזרח, מלווה לקוית ראייה דרך מרכז לעיוור תל אביב ויום אחד בשבוע היא מתנדבת בצה"ל.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות