ראשון לציון

כל ימי שלישי: מסיבות גן ליד הבית בראשון לציון

בתאריך 16.7 תתקיים בכל הגינות תחרות ציור עירונית בנושא "ראשון לציון -העיר שלי" בה יוזמנו הילדים לצייר על כני ציור אשר יוצבו בכל אחת מהגינות.

מסיבות הגן יתקיימו בגינות הציבוריות הבאות: שיכון המזרח-גן שער למזרח, גני ראשון-גן מגדל המים, נעורים-שדרה מרכזית, רמב"ם- גן טרפז צבי פרנק, נווה הדרים-גן מזי"א, נחלת יהודה-גן אדיט, שכונת רמז- גן זמסקי, כצנלסון-גן המעיין, אברמוביץ-גן הברושים, גן נחום- גן רופין, שקמה, פרס נובל-גן פרס נובל, כרמים-גן הזיכרון, נאות אשלים, רמת אליהו-גן מנשה, קריית גנים-גן אופירה נבון, קריית ראשון, נווה חוף-גן יונתן ופארק נווה ים.

מדי שנה פוקדים את מסיבות הגן עשרות אלפי תושבים. מטרת מסיבות הגן היא לספק לילדי העיר פעילויות איכותיות וקהילתיות ללא תשלום בשעות אחר הצהריים בחופשת הקיץ, בעשרות הגינות הציבוריות שחידש אגף פיתוח נופי בעיריית ראשון לציון.

מנכ"ל החברה העירונית, אלי פולק, הוסיף כי השנה התווספו סדנאות רבות אשר לצד האטרקציות הרבות גם מעשירות את הילדים כמו סדנת מדע, סדנת הכנת כלי נגינה ועוד. כמו כן, על מנת להתמודד עם החום, גם השנה יופעלו מתנפחים רטובים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות