Uncategorized

קיץ לוהט בגבעתיים

מופעים ייחודיים נוספים שיתקיימו: אירוע "גאוותיים" עם מופע הדראג של טלולה בונט וציונה פטריוט; "גז על הדשא" מופע הביג בנד של הקונסרבטוריון העירוני; מופע שירי ביטלס לכבוד ט"ו באב ועוד.

ראש העירייה, רן קוניק, ציין: "בחודשי הקיץ הקרובים ייהנו תושבי העיר גבעתיים ממגוון אירועים ייחודיים שמותאמים לכל קהלי היעד. היה חשוב לי באופן אישי שהאירועים יגעו בכל אחד ואחת מהתושבים ולכן ישנם אירועים לכל המשפחה, אירועים לבני הנוער, לצעירים ולמבוגרים. אני מזמין את התושבים להגיע לאירועים התרבות בעיר ולאירוע פתיחת הקיץ בפארק".

מנכ"ל עמותת "קהילתיים", שרון אבן טוב הוסיף: "בימים אלה אנו משלימים את היערכותנו לאירועי הקיץ שהולכים להיות מגוונים ומהנים במיוחד השנה. בכלל האירועים צפויים לקחת חלק עשרות אלפי תושבים ומבקרים. כחלק מתכנון אירועי התרבות עמלנו על הבאתם של מיטב האמנים, ההצגות וההפעלות למען תושבי העיר. נתראה באירועי הקיץ".

לפירוט כלל האירועים יש להיכנס לאתר העירוני, לפייסבוק, לאינסטגרם ולטלגרם.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות